دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1395 - 08:37

2 پرسپولیسی در اصفهان به هم رسیدند/ دایی فرهاد به دنبال توقف لشکر ژنرال در مشهد

سه دیدار پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر فردا در حالی انجام می‌شود که شاگردان قلعه‌نویی برای اینکه شانس خود را همچنان برای کسب عنوان قهرمانی حفظ کنند چاره‌ای جز شکست سیاه‌جامگان ندارند.
کد خبر : 79192

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فردا با انجام سه بازی پیگیری می‌شود تا پرونده این هفته از رقابت‌ها بسته شود. در هر سه بازی فردا نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند.


اولین بازی فردا بین تیم های ذوب آهن اصفهان و صبای قم انجام می‌شود.این دو تیم از ساعت 17:15 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم می‌روند .شاگردان گل‌محمدی به رغم درخشش در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر خوب نتیجه نگرفتند به طوری که در چهار بازی اخیر خود در این بازی‌ها دو تساوی و دو باخت کسب کرده‌‌اند که این موضوع باعث شد تا آنها از کورس قهرمانی خارج شوند. از این رو، اگر سبز‌پوشان می‌خواهند همچنان شانس کسب بازی‌های آسیایی را داشته باشند باید از صبا سه امتیاز بگیرند.البته حریف این تیم اصفهانی هم نیم نگاهی به بازی‌های آسیایی دارد و این شانس را دارد که حضور در این رقابت‌‌ها را تجربه کند. پیروزی در این بازی شاگردان دایی را با تیم ذوب‌آهن هم‌امتیاز می‌کند از این رو آنها دوست ندارند تا از این بازی دست خالی از اصفهان به قم برگردند.


مصاف تراکتورسازی که با حضور امیر قلعه‌نویی دوباره احیا شد و در بازی‌های آسیا و همچنین لیگ برتر نتایج دور از انتظاری را کسب کرد با سیاه‌جامگان در مشهد از این نظر قابل اهمیت است که پیروزی سرخ‌های تبریزی هر چند رتبه آنها را در جدول تغییر نمی‌دهد اما همچنان آنها را در کورس قهرمانی نگه‌می‌دارد. از سوی دیگر تیم سیاه‌جامگان که به شدت خطر سقوط را احساس می‌کند به سه امتیاز این بازی خانگی خود چشم دوخته‌ است. اما نباید فراموش کنیم که تیم فرهاد کاظمی در 7 هفته اخیر سه مساوی و 4 شکست را در کارنامه‌اش ثبت کرده‌است که این موضوع کمی این تصور را که این تیم بتواند سه امتیاز از تیم سرحال و قبراق تراکتورسازی بگیرد، دشوار کرده‌ است.


اما در آخرین بازی فردا تیم نفت تهران میزبان تیم بحران‌زده سپاهان است. توفان زرد آسیا در حالی فردا به مصاف حریف خود می‌رود که استیماچ، سرمربی کروات این تیم بعد از باخت به الاتحاد عربستان و حذف از گردونه رقابت‌های آسیایی از سمتش استعفا داد تا هدایت این تیم به طور موقت به علی زاغی‌نژاد سپرده شود. تیم بحران‌زده سپاهان که نه خطر سقوط تهدیدش می‌کند و نه دغدغه کسب سهمیه بازی‌های آسیایی را دارد در سه بازی آینده خود در لیگ تنها به دنبال کسب نتایج آبرومند است تا بلکه در پایان لیگ در رتبه‌ای قابل قبول در جدول رده‌بندی جای گیرد. این در حالی است که حریف آنها که در 4 هفته اخیر لیگ برتر شکست نخورده‌ است برای اینکه بتواند سهمیه بازی‌های آسیایی را کسب کند به دنبال سه امتیاز بازی با تیم ضعیف سپاهان است.


برنامه مسابقات به شرح زیر است:


یکشنبه 5 اردیبهشت 1395


نفت تهران- سپاهان – ساعت 17- ورزشگاه تختی تهران


داوران: پیام حیدری – آرمان اسعدی – حمزه علی سلیمی – علی احمدی


ناظر: محمود رفیعی


ذوب آهن- صبای قم- ساعت 17:15- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان


داوران: محمدرضا فغانی – حسن ظهیری – محمد عطایی – حسین ترابیان


ناظر: حسین عسگری


سیاه جامگان مشهد – تراکتورسازی تبریز- ساعت 17:30- ورزشگاه ثامن مشهد


داوران: بیژن حیدری – علیرضا ایلدروم – جواد مداح – رضا مهدوی


ناظر: مسعود مرادی.



جدول رده بندی لیگ برتر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته