دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1395 - 22:34

مظلومی: هواداران به جوانان تیم افتخارکنند / در همه دیدارها هدف استقلال برنده شدن است

سرمربی استقلال گفت: اگر بازیکنانم دقت می‌کردند می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.
کد خبر : 79175

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: «بازی زیبایی بود. هواداران تیم به این جوانان باید افتخار کنند. 16 بازیکن داشتیم که از 13 بازیکن استفاده کردیم. دلاورانه بازی کردند.»


وی افزود: «سخت است بعد از باخت دربی اینگونه بازی کنیم. 7-8 بازیکن را نداشتیم. نکات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند و اگر دقت می کردیم نتیجه جالبی رقم می خورد. آنها هم بازی خودشان را کردند. به آینده امیدواریم و تلاش می‌کنیم آینده خوبی داشته باشیم.»


سرمربی استقلال تهران تاکید کرد: «موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم. می‌توانستیم 2 گل دیگر هم بزنیم البته استرس و فشار روانی زیادی به تیم وارد شده بود. با این حال در نیمه دوم هم موقعیت‌های زیاد گلزنی داشتیم. فوتبال همین است. 3 گل خیلی سریع زدیم و موقعیت‌های دیگری هم به دست آوردیم.»


پس از اینکه سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش روند خوبی را پیش‌رو داشته باشد، از وی سؤالی پرسیده شد مبنی بر اینکه یکی از اعضای سابق هیئت مدیره این باشگاه گفته استقلال مریض است و چه نظری در این خصوص دارد که مدیر رسانه‌ای آبی‌پوشان اجازه نداد این سؤال ادامه داشته باشد و گفت که سؤالات فقط در خصوص بازی باشد.


مظلومی درمورد اینکه استقلال در نیمه اول سه گل زد و چرا در نیمه دوم موفق نشد گلی به‌ثمر برساند، خاطرنشان کرد: «می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری بزنیم، اما بی‌دقتی بازیکنان‌مان به‌دلیل استرس و فشاری که روی آنها وجود داشت، این اجازه را نداد به‌خوبی از موقعیت‌ها استفاده کنند. ما در این بازی سه گل زدیم که دو گل آن زودهنگام بود و در ادامه هم شانس‌هایی داشتیم برای گل زدن که از آنها استفاده نکردیم.»


سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع که آیا امروز که یک هفته از دربی گذشته و تیمش صدر جدول را از دست داده حسرت امتیازهای از دست رفته را می‌خورد یا نه، گفت: «در همه بازی‌ها تلاش‌مان را می‌کنیم. بعد از دربی هم گفتیم که بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و امروز هم با فولادی بازی کردیم که در نیم‌فصل دوم تیم دوم جدول بوده است.»


او یادآور شد: «امروز تلاش کردیم و پیروز شدیم، اما به بازیکنان‌مان می‌گفتم که بالاخره در پایان فصل حسرت امتیازهای از دست رفته را می‌خوریم.»


مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود استقلال در بازی مقابل پرسپولیس هم از ترکیب امروز استفاده می‌کرد و بازیکنان جوان کنار هم قرار می‌گرفتند، خاطرنشان کرد: «دربی بازی خاصی بود و ما در آن بازی تصمیم گرفتیم که از بازیکنان باتجربه استفاده کنیم.»


وی درباره اینکه تکلیف حنیف عمران‌زاده چه خواهد شد، اظهار داشت: «حنیف در اختیار باشگاه قرار دارد.»


سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه با وجود پیروزی این تیم هواداران علیه او و بهرام افشارزاده شعارهایی دادند و نظرش در این خصوص چیست، گفت: «من تمرکزم فقط روی بازی بود و به سکوها توجهی نداشتم.»


مظلومی در مورد حمایت هواداران از استقلال تاکید کرد: «تیم برای هواداران است و امیدوارم آنها همچنان حمایت خود را از تیم داشته باشند. افشارزاده هم زحمت زیادی برای استقلال کشیده اما متاسفانه باشگاه بدهی‌های زیادی دارد. در چند روز گذشته 400 هزار دلار برای توزی پرداخت شد که نشان می‌دهد بدهی‌های باشگاه زیاد است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته