دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 14:50

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

در نوروز امسال، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور از خانواده‌ استادان، کارکنان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی از سراسر کشور پذیرایی خواهد کرد.
کد خبر : 7910

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر جعفر سعیدی گفت: واحد نیشابور به عنوان واحد جامع در شرق کشور یکی از دانشگاه‌های با کیفیت بالا همچون سنوات گذشته در ایام نوروز میزبان میهمانان دانشگاهی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور تصریح کرد: با توجه به همجواری شهرستان نیشابور با شهر مقدس مشهد و نظر به اینکه این شهر تاریخی و فرهنگی همراه با جاذبه‌های بالا در امر گردشگری، مورد توجه مهمانان داخلی و خارجی است هر سال تعداد زیادی از گردشگران جامعه فرهیخته دانشگاهی، این منطقه زیبا را برای مسافرت انتخاب می‌کنند که این واحد دانشگاهی توانسته است بستر مناسبی برای پذیرای از این جامعه علمی را فراهم کند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور اظهار کرد: با توجه به سابقه مهمان نوازی بسیار خوب مردم نیشابور هر ساله بر تعداد مهمانان این شهر افزایش می‌یابد به نحوی که در سال گذشته بالغ بر ۵۰۰ خانواده دانشگاهی از امکانات رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور استفاده کرده‌اند.


سعیدی تاکید کرد: هر ساله تلاش کرده‌ایم با افزایش کیفیت خدمات خود به میهمانان، رضایت و آرامش خاطر آن‌ها را فراهم کنیم که امسال نیز تمام توان خود را برای این امر معطوف کرده‌ایم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته