دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 14:27
سخنگوی کمیسیون عمران شورای شهر تهران:

پروژه «بهرود» برخلاف منویات رهبری در ارتفاع بالای ۱۸۰۰ احداث شده است

سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با انتقاد از تخلف‌های ساختمانی در ساخت هتل اسپیناس2، موسوم به پروژه بهرود واقع در منطقه ۲ تهران گفت: برخلاف منویات رهبری این هتل در بالای ارتفاعات یک‌هزار و ۸۰۰ متر ساخته شده است.
کد خبر : 7897

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، ابوالفضل قناعتی در یکصد و سی و هشتیمن جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ساخت هتلی با نام «اسپیناس» در منطقه ۲ شهرداری تهران اظهار کرد: این هتل در ارتفاع بالای یک‌هزار و ۸۰۰ متر ساخته شده است و من از شهردار تهران می‌خواهم که شهردار منطقه و فرد متخلف در این ماجرا را اخراج کند تا عبرت دیگران شود.


وی تاکید کرد: در بررسی تابلوی این پروژه، معلوم شد که مشخصات ثبت‌شده روی تابلو اشتباه و متعلق به خانه‌ای دو طبقه در منطقه شهرآرا است؛ اگر شهردار منطقه از این پروژه بازدید کرده که تخلف انجام داده و اگر در جریان پروژه نیست، خیلی بی‌عرضگی کرده است. شهردار منطقه 2 با چه اجازه‌ای مجوز سه طبقه اضافه را به این پروژه داده است؟


وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود از زمین‌خواری و کوه‌خواری ابراز ناراحتی کرده بودند، اذعان کرد: برخورد با این فرد می‌تواند درسی برای مقابله با این‌گونه رفتار‌ها شود.


سخنگوی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با بیان اینکه پروژه هتل اسپیناس در بهرود در محله سعادت‌آباد به طور دقیق روی گسل زلزله احداث شده است، اذعان کرد: کمیسیون ماده ۵ مجوز ۱۶ طبقه بنا و منفی سه طبقه پارکینگ به آن داده است که شهردار منطقه بر خلاف رأی کمیسیون ماده ۵، سه طبقه اضافه به روی بنا و دو طبقه اضافه در طبقات منفی داده است. در حال حاضر این بنا ۱۹ طبقه بالای همکف و ۵ طبقه زیر همفک دارد.


این عضو شورای شهر افزود: قرار است در طبقه ۱۹ این پروژه استخر روباز ساخته شود که استحکام بنا را زیر سئوال می‌برد.


قناعتی با انتقاد از اینکه شهردار منطقه ۲ به چه اجازه‌ای روی تصمیم کمیسیون ماده ۵ نظر داده است؟ خطاب به اسماعیل دوستی که این پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ که وی در آن حضور دارد، در حال بررسی است، گفت: درخواست می‌کنم به طور جدی با این پرونده برخورد شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته