دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1395 - 16:22
سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران خبر داد

فلوشیپ تحقیقاتی 6 ماهه برای پژوهشگران جوان کشورهای در حال توسعه

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از برگزاری فلوشیپ تحقیقاتی 6 ماهه برای پژوهشگران جوان کشورهای در حال توسعه از سوی مرکز علوم و فناوری کشورهای در حال توسعه و غیرمتعهد خبر داد.
کد خبر : 78964

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پورتال سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، مدیریت همکاری‌های بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، فلوشیپ تحقیقاتی با موضوع Research Training Fellowship for Developing Country Scientists (RTF-DCS) را توسط مرکز علوم و فناوری کشورهای در حال توسعه و غیرمتعهد (NAM S&T Centre) برای پژوهشگران جوان این کشورها برگزار می‌کند.


سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به عنوان یکی از اعضای مرکز علم و فناوری کشورهای در حال توسعه و غیرمتعهد (Nam S&T Centre) در زمینه برگزاری این فلوشیپ علمی نقش هماهنگ‌کننده و محور ارتباطی را ایفا می‌کند.


این فلوشیپ تحقیقاتی به صورت دوره شش ماهه برگزار می‌شود و مختص پژوهشگران جوان با شرط سنی زیر 40 سال و دارای حداقل مدرک کارشناسی‌ارشد در کشورهای در حال توسعه است.


همچنین این دوره در زمینه موضوعات علوم کشاورزی، علوم پزشکی و زیستی، علوم شیمیایی، علوم ریاضی و فیزیک، علوم زمین‌شناسی، مهندسی، مواد پیشرفته، مواد معدنی، متالورژی و علوم بین رشته‌ای است و در کشور هند برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل فرم ثبت‌نام می‌توانند به وب‌سایت مرکز علوم و فناوری کشورهای در حال توسعه و غیرمتعهد به نشانی https://www.namstct.org مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته