دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 14:14
وزیر کشور:

تاکنون از سازمان ملل تاثیر زیادی در موضوع مواد مخدر ندیدیم

وزیر کشور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه سازمان ملل می‌تواند در موضوع مواد مخدر موثر باشد، گفت: تا الان تاثیر زیادی از سازمان ملل درباره موضوع مواد مخدر ندیدیم.
کد خبر : 7894

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در دیدار با یوری فدوتوف مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل افزود: موضوع مواد مخدر موضوعی جهانی است و سازمان ملل می‌تواند منعکس کننده خوبی برای دیدگاه‌های ما باشد و ما نیازمند آن هستیم تا حرف، نظر و اقداماتمان را به گوش همه برسانیم.


در ادامه این دیدار مسایل دو جانبه و بحث تحریم‌ها به عنوان مانعی در مقابل ارسال تجهیزات لازم به کشورمان برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یوری فدوتوف وعده داد تا لیست تجهیزاتی مورد نیاز ایران پیگیری شود.


همچنین قرار شد درباره همکاری‌های سه جانبه منطقه‌ای ایران، افعانستان و پاکستان، فعالیت‌های بیشتری انجام شود و در نهایت نقشه راه و عملیاتی و زمان‌بندی شده با تعیین وظایف همه کشورها و سازمان ملل در ارایه شود.
مدیر اجرایی دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل به سفر اخیرش از ایران اشاره کرد و گفت: تحت تاثیر فعالیت‌های ایران در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله قرار گرفته است.
رحمانی فضلی دوشنبه برای شرکت در پنجاه و هشتمین اجلاس سالانه کمیسیون مواد مخدر سازمان ملل به وین سفر کرد. این اجلاس مقدمه‌ای برای تصویب کنوانسیونی است که سال آینده در سازمان ملل مطرح خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته