دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1395 - 14:42

اولین کنگره سازمان دانش‌آموزی برگزار می‌شود

رئیس سازمان دانش‌آموزی، از برگزاری اولین کنگره سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 4 و 5 اردیبهشت خبر داد.
کد خبر : 78924

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمیدرضا کفاش گفت: سازمان دانش آموزی در نظر دارد با تأکید بر فلسفه وجودی و مأموریت اصلی خود که همانا تربیت اجتماعی دانش آموزان است، اولین کنگره سازمان دانش آموزی را در محل تجمیع ارکان سازمان برگزار کند.


وی افزود: تعیین خط مشی‌ها و سیاست‌های کلان و راهبردی سازمان دانش آموزی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی و اقتصادی، بهره برداری صحیح از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های ملی اعم از فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی جامعه و نیز زمینه سازی برای بسط مشارکت فعال اعضا، مربیان، مدرسان و مسئولان در تصمیم سازی و برنامه ریزی‌های سازمان از جمله اهداف این کنگره است.


رئیس سازمان دانش آموزی با بیان اینکه تعداد مدعوین این کنگره 300 نفر است، اظهار کرد: مدیران کل، معاونان، و مشاوران حوزه ستادی، رؤسای تشکل‌های دانش آموزی، مدیران سازمان دانش آموزی مراکز، معاونان سازمان دانش ­آموزی استان‌ها در این مراسم حضور خواهند داشت.


وی یادآور شد: اولین کنگره سازمان دانش آموزی در روز اول با حضور علی اصغر فانی، وزیر محترم آموزش و پرورش و همچنین دکتر صادق، مشاور محترم رئیس جمهوری در ساختمان مجلس شورای اسلامی سابق و روز دوم در پژوهشکده امام خمینی(ره) جنب حرم مطهر ایشان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته