دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1395 - 13:59
مدیرعامل ملوان در گفت‌وگو با آنا

اولادی می‌خواست خودش را اثبات کند/ نباید پشت‌ سر کسی که فرصت دفاع از خودش را ندارد حرف زد

مسعود رضاییان گفت: در بازی فولاد هم موقع برگشت در فرودگاه اهواز مهرداد اولادی کنار من نشسته بود و از بابت درد قفسه سینه هیچ چیز به من نگفت.
کد خبر : 78907

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد فوت ناگهانی مهرداد اولادی بازیکن این تیم گفت: «واقعا خبر بد و ناراحت کننده‌ای بود که روز گذشته شنیدیم. ما هنوز در شوک شنیدن این خبر هستیم. تمام مجموعه ملوان از شنیدن این خبر متاثر شدند و امیدوارم خدا به خانواده مرحوم اولادی صبر دهد.»


وی در رابطه با خصوصیات اخلاقی اولادی افزود: «مهرداد زمان کوتاهی مهمان ما در انزلی بود. او دنبال یک فرصت مجدد بود تا خودش را به افرادی که فراموشش کردند اثبات کند. در مدتی هم که در تیم ملوان بود برای رسیدن به هدفش تلاش زیادی کرد و تمرینات سختی را پشت سر گذاشت اما متاسفانه مصدومیت‌هایش مانع از رسیدن به هدفش شد و الان هم که اجل به مهرداد مهلت نداد تا بتواند خودش را ثابت کند.»


رضاییان ادامه داد: «مرام و معرفت مهرداد زبانزد همه بود. من شیفته مرام و اخلاقیات این بازیکن شده بودم. واقعا در خارج از فضای ورزشی رفتار خوبی با سایر مردم داشت و این مساله نکته بارز خصوصیات اخلاقی اولادی بود.»


مدیرعامل ملوان در مورد جزییات مرگ مهرداد اولادی بیان کرد: «ما هم مثل همه مردم روز گذشته این خبر را شنیدیم و از جزییات ماجرا خبر نداریم. باید منتظر آزمایشات پزشکی قانونی باشیم تا بفهمیم که علت مرگ مهرداد چه بود. ولی از حرف‌ها و صحبت‌های مطرح شده در فضای مجازی بسیار ناراحت هستم. افرادی که این صحبت‌ها را مطرح می کنند باید یک جا جوابگو باشند. مرگ برای همه رخ می‌دهد و انسان ها نباید پشت سر فردی که نمی‌تواند از حق خودش دفاع کند حرف‌های بی‌مورد بزنند.»


وی در خصوص شایعات منتشر شده در رابطه با مشکلات قلبی اولادی و درد از ناحیه قفسه سینه در بازی مقابل فولاد گفت: «این صحبت‌ها و حرف‌ها حقیقت ندارد. هر بازیکنی که در یک باشگاه توپ می‌زند از نظر پزشکی مورد تست کامل قرار می‌گیرد. در بازی فولاد هم موقع برگشت در فرودگاه اهواز مهرداد کنار من نشسته بود و از بابت درد قفسه سینه هیچ چیز به من نگفت و قطعا اگر دردی داشت برای درمانش باید به مدیرعامل اطلاع می‌داد.»


رضاییان در خصوص مذاکره با سازمان لیگ برای به تعویق انداختن بازی روز جمعه این تیم مقابل سایپا و حضور ملوانی‌ها در مراسم مهرداد اولادی افزود: «بازیکنان ما در وضعیت روحی بدی به سر می برند و از نظر روحی شرایط خوبی برای بازی روز جمعه ندارند. نماینده ما در سازمان لیگ پیگیر درخواست ما است. امیدوارم که مسوولین سازمان لیگ با این درخواست ما موافقت کنند. امشب جمعه از بزرگان ملوان و مسوولین ورزشی انزلی به قائمشهر می‌روند تا در مراسم تشییع جنازه اولادی شرکت کنند و به احتمال زیاد هم بازیکنان در مراسم ختم مهرداد در قائمشهر شرکت می‌کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته