دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 14:06

مجد آرا : امیدوارم برنامه‌های فدراسیون همگانی بر مبنای اخلاق‌محوری اجرا شود

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار امیدواری کرد که برنامه های این فدراسیون که برپایه اخلاق محوری است، اجرا شوند زیرا اخلاق بهترین سیاست و برنامه است.
کد خبر : 7890

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد علی مجدآرا امروز ( سه شنبه ) پس از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی و انتخابش به عنوان رییس جدید این فدراسیون گفت: اعتماد مجمع و رای آنها مسئولیت من را سنگین تر می کند با این حال به درایت و نظرات همه احترام می گذارم.


مجد آرا اضافه کرد: سرلوحه کار ما توسعه ورزش است و اصلی‌ترین موضوعی که در مجمع مطرح شد، اخلاق در ورزش بود که امیدوارم با توجه ویژه وزیر ورزش و همکاری دوستانم بتوانیم ورزش همگانی را برای مردم در سراسر کشور نهادینه کنیم.
وی افزود: باید با کمک هم ضعف ها را برطرف کنیم. در حال حاضر همه به ورزش همگانی توجه می کنند. من سرباز ورزش هستم و سیاست های وزارت ورزش و جوانان را در فدراسیون همگانی دنبال می کنم زیرا سیاست های وزارتخانه سیاست های کشور است.


مجدآرا در مورد اظهارات شعبانی‌بهار مبنی بر اینکه وزیر سرباز نمی‌خواهد بلکه به دنبال مدیران خوش‌فکر و قدرتمند می‌گردد، عنوان کرد: اگر خوش‌فکر نبودم اعضای مجمع به من رای نمی‌دادند. من یک مدیر خوش‌فکر و اخلاقی هستم. 40 سال است که در ورزش هستم و در 37-38 رشته مربیگری و داوری کردم و از مقام معظم رهبری به عنوان افسر ورزش نمونه یک تقدیرنامه دریافت کردم که هیچ کسی در ورزش آن را ندارد.


وی ابراز امیدواری کرد که برنامه‌های این فدراسیون که برپایه اخلاق محوری است، اجرا شوند زیرا اخلاق بهترین سیاست و برنامه است.



انتهای پیام/

برچسب ها: مجمع انتخاباتی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته