دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1395 - 11:34

بررسی روند اجرای پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه

روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه با حضور مدیرکل مدیریت بهم پیوسته حوضه آبریز دریای خزر و دریاچه ارومیه شرکت مدیریت منابع آب ایران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی، مدیر اجرایی دفتر مرکزی ستاد احیای دریاچه ارومیه و شماری از عوامل اجرایی، مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 78866

به‌گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، در این برنامه دو روزه عملیات اجرایی سد مخزنی چپرآباد در شهرستان اشنویه، کانال انتقال آب جلدیان، و سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر و همچنین بند انحرافی نوروزلو و شبکه‌های آبیاری آن و بخش‌هایی از شبکه زرینه‌رود مورد بازدید قرار گرفت.


در این بازدیدها، طی نشست‌هایی مسائل و مشکلات مالی و اجرایی و روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های مصوب ستاد احیای دریاچه ارومیه مطرح و با ارائه گزارش از سوی مدیران اجرایی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.


همچنین طی نشست‌های مهم با حضور مقام‌های مسئول و ذی‌مدخلان محلی و استانی چالش‌ها و موانع موجود در روند اجرایی مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه در شهرستان‌های نقده و میاندوآب مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته