دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1395 - 22:29
با حضور رئیس جمهوری و از طریق ویدئو کنفرانس ؛

چند پروژه عمرانی خدماتی و صنعتی در سمنان به بهره برداری رسید

چندین پروژه مهم عمرانی،صنعتی وخدماتی استان سمنان شامگاه سه شنبه با حضور رئیس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس در سمنان بهره برداری شده یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.
کد خبر : 78780

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، این پروژه ها مربوط به وزارتخانه های صنعت،معدن و تجارت ، ورزش و جونان، نیرو، بهداشت، درمان وآموزش پزشکی،راه و شهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در حاشیه نشست توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری استان سمنان در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش این استان باحضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به بهره برداری رسید یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.


افتتاح واحد تولید ورق گالوانیزه و رنگی در شهرستان سمنان، افتتاح شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی در شهرستان شاهرود، افتتاح شرکت مس عباس آباد در شهرستان میامی و افتتاح کارخانه تولید نمک خوراکی در شهرستان گرمسار طرح های افتتاحی در حوزه وزارت صنعت، معدن وتجارت در استان سمنان بودند.


آغاز عملیات اجرایی توسعه شرکت مس کابات عباس آباد در شهرستان میامی، آغاز عملیات اجرایی کارخانه بسته بندی مواد غذایی سمنان و کارخانه تولید مینی بوس و احداث منطقه ویژه اقتصادی سمنان نیز از جمله طرح هایی بودند که امروز در سمنان عملیات اجرایی آن ها در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.


افتتاح استادیوم 15هزار نفری ولایت شهرستان سمنان در حوزه وزارت ورزش و جوانان نیز امروز به طور همزمان با حضور رئیس جمهوری انجام شد.


افتتاح طرح پست 230.63 کیلوولت شهید بسطامی شاهرود، آغاز آبگیری سد مجن،افتتاح تاسیسات وابسته شاهرود و افتتاح شبکه آبیاری و زه کشی دامغان نیز از طرح های زیربط در حوزه وزارت نیرو بودند که به صورت ویدئو کنفرانس توسط دکتر روحانی افتتاح شدند.هم چنین در این حوزه عملیات اجرایی طرح احداث نیروگاه 10مگابایتی خورشیدی دامغان آغاز شد.


افتتاح بیمارستان آموزشی، پژوهشی و درمانی 220 تختخوابی بهار شاهرود در حوزه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و افتتاح طرح ساماندهی ورودی میدان غربی سرخه،افتتاح اصلاح و بهسازی محور گرمسار - چنداب، افتتاح 247واحد مسکن مهر و مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی میامی در حوزه وزارت راه و شهرسازی نیز از دیگر طرح های افتتاحی بودند.


آغاز عملیات اجرایی طرح احداث باند دوم محور دامغان - معلمان و باند دوم محورسرخه - سمنان نیز در حوزه وزارت راه و شهرسازی امروز با حضور رئیس جمهوری آغاز شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته