دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1395 - 15:05
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مناطق محروم در اولویت اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قرار دارند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: با توجه به ضعف امکانات بیمارستان‌های تخصصی در استان ایلام، پزشکان متخصص از طرف بنیاد برای معالجه ایثارگران اعزام می‌شوند و در معاونت بهداشت و درمان بنیاد، مناطق محروم در اولویت اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قرار دارند.
کد خبر : 78715

به گزارش گروه اجتماعی آنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی در جلسه شورای معاونان بنیاد پس از استماع گزارش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با توجه به رشادت‌ها و مقاومت مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی و بالا بودن سطح جامعه ایثارگری این استان نسبت به کل جمعیت آن، افزود: توجه به مشکلات ایثارگران در مناطق محروم، یکی از سیاست‌های بنیاد است و در همین راستا اخیرا معوقات سال 1391 خانواده‌های شهدای این استان پرداخت شد.


معاون رئیس جمهوری، تاکید کرد: تعامل مناسب مدیرکل بنیاد استان با استاندار، نماینده ولی فقیه و مسئولین اجرایی استان، در رسیدگی به مشکلات ایثارگران مؤثر بوده است.


حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با توجه به قانع بودن مردم استان ایلام و در عین حال مشکلات مردم این منطقه، گفت: با توجه به ضعف امکانات بیمارستان‌های تخصصی در این استان، پزشکان متخصص از طرف بنیاد برای معالجه ایثارگران اعزام می‌شوند و در معاونت بهداشت و درمان بنیاد مناطق محروم در اولویت اعزام تیم های تخصصی پزشکی قرار دارند.


وی درباره حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین سال گذشته و خدماتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌های ایلام و خوزستان به زائران ایثارگر ارائه داده اند،افزود: باتوجه به اهمیت مراسم اربعین به عنوان نمادی برای شیعیان، ضرورت دارد اعتبارات جداگانه‌ای برای این استان‌ها در نظر گرفته شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب