دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1395 - 12:41

مدال طلای مسابقات مهارت ملی در رشته تراش CNC به واحد نجف‌آباد رسید

دانشجوی مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد موفق شد در نخستین حضور خود در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، مدال طلای رشته تراش CNC را از آن خود کند. 
کد خبر : 78677

سینا زارعان، دانشجوی واحد نجف آباد درباره شرکت در این دوره از مسابقات به خبرنگار آنا گفت: «با شرکت در کارگاه‌های عملی که در دانشگاه برگزار می‌شد به این رشته علاقه‌مند شدم و پس از آن به مدت یک سال در سازمان فنی و حرفه‌ای اصفهان تحت آموزش بودم و توانستم در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رقابت با ۱۲ نفر از بهترین‌های هر استان در این رشته، با پشت سر گذاشتن رقابای اصلی خود که از استان‌های سمنان و چهارمحال و بختیاری بودند، رتبه نخست این رشته را کسب کنم.»


زارعان میزبانی مسابقات که در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد را قابل قبول توصیف کرد و افزود: «میزبانی این دوره از مسابقات بسیار خوب، و سطح مسابقات هم بسیار بالا بود. افراد شرکت کننده بسیار نزدیک به هم رقابت می‌کردند و این نشان از سطح بالای مسابقات و میزان آمادگی شرکت کنندگان داشت.»



در متن تقدیرنامه سینا زارعان که توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجنماعی امضا شده آمده است:


جناب آقای سینا زارعان
افتخار آفرین عزیز
با سلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص)
بی‌تردید مسابقات ملی مهارت، عرصه ارزشمندی برای حضور فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران است که با نیروی ایمان، اراده و تلاش در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور خویش گام نهاده و با حضور در عرصه‌های مهارتی در حماسه بزرگ توسعه کشور، نقش آفرینی می‌نمایند.
اکنون در آیین اختتامیه شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، کسب رتبه اول و مدال طلا رشته تراش CNC را به شما افتخار آفرین عزیز تبریک گفته و برایتان آرزوی حضوری پر غرور، پر ثمر و ارزشمند در عرصه توسعه کشور را دارم.


از درگاه حضرت باریتعالی در فضای تدبیر و امید درخشش مقتدرانه و افتخار آمیز جوانان مصمم، پرتلاش و توانمند ایران اسلامی عزیز را در عرصه‌های رقابت ملی و جهانی آرزو مندم.
علی ربیعی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته