دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1395 - 09:51

اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری برای یک سال دیگر تمدید شد

بهارستان‌نشینان در جلسه علنی امروز مجلس لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری را مورد بررسی قرار دادند و کلیات و جزئیات آن را تصویب کردند.
کد خبر : 78584

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، نمایندگان با 118 رأی موافق، 46 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر با کلیات این لایحه موافقت کردند. سپس جزئیات لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری در میان نمایندگان به رأی گذاشته شد و وکلای ملت با 122 رأی موافق، 30 رأی مخالف، 8 رأی ممتنع از مجموع 194 نماینده حاضر با ماده واحده این لایحه موافقت کردند.


بر اساس ماده واحده این لایحه؛ مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب1386/7/8 و اصلاحات بعدی آن تا پایان سال 1395 تمدید می‌شود.


همچنین در تبصره این ماده واحده آمده است: دولت مکلف است ظرف مدت 6 ماه نسبت به تعیین تکلیف قانون آزمایشی مدیریت خدمات کشوری اقدام نماید.


موافقان این لایحه در زمان بررسی آن در جلسه علنی مجلس دلایلی چون مشکلات پرداختی دولت و همچنین بازنشستگان را مطرح می‌کردند. مخالفان این لایحه تمدید اجرای آمازیشی آن را خلاف قانون می‌دانستند و از نمایندگان می‌خواستند که نگذارند یک بار دیگر اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری تمدید شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته