دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش:

برگزاری امتحانات نهایی در پایه‌ دهم و یازدهم، منوط به تصویب شورای عالی آموزش و پرورش

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین نامه‌های مربوط دوره دوم متوسطه تدوین شده است، گفت: برگزاری امتحانات نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم منوط به تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش است.
کد خبر : 78534

به گزارش گروه اجتماعی آنا، عبدالرسول عمادی، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: آموزش و پرورش بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، سوابق تحصیلی فارغ التحصیلان دوره متوسطه و پیش دانشگاهی را به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال کرده است.


وی افزود: تصمیم گیری درخصوص نحوه و میزان تأثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 95 با توجه به رأی دیوان عدالت اداری به عهده شورای سنجش و پذیرش دانشجو است و مسئولیت این شورا با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است.


رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش، در خصوص استقرار نظام 3-3-6 در مقطع متوسطه تصریح کرد: آیین نامه‌های مربوط به دوره دوم متوسطه (پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم) توسط معاونت آموزش متوسطه و با مشارکت حوزه‌های مرتبط تهیه و تدوین شده که پس از تصویب در شورای عالی آموزش و پروش اجرایی می‌شود.


عمادی خاطرنشان کرد: بنابراین برگزاری امتحانات نهایی در پایه‌های مذکور پس از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش مشخص خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب