دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1395 - 16:55
از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

بخش‌نامه اطلاعات مورد نیاز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد

معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بخش‌نامه اطلاعات مورد نیاز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی به همه واحدها و مراکز آموزشی این دانشگاه ابلاغ کرد.
کد خبر : 78518

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی طبق بخش‌نامه جدید معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه برای انجام هماهنگی و برنامه‌ریزی دقیق نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه باید اطلاعات مورد نیاز خود را حداکثر تا 10 اردیبهشت 95 به اداره کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت این معاونت ارسال کنند.


این دستورالعمل پیرو بخش‌نامه 19 فروردین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید مجدد بر اهمیت و جایگاه بالای این موضوع برای معرفی توان و ظرفیت دانشگاه و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان به همه مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شده است.


طبق این آیین‌نامه، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید متراژ فضای مورد نیاز در نمایشگاه، فهرست کامل محصولات تجاری شده و با ظرفیت تجاری شدن و محصولات فناورانه، مشخصات نمایندگان و شماره تماس آنها و برگه معرفی کامل برای محصولات نمایشگاه را تا 10 اردیبهشت به اداره کل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت ارسال کنند.


نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه آزاد اسلامی، هم‌زمان با چهارمین جشنواره فرهیختگان این دانشگاه از 30 اردیبهشت تا 5 خرداد برگزار می‌شود. هم‌چنین همه مراکز آموزشی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در نمایشگاه شرکت می‌کنند از 25 اردیبهشت غرفه‌های خود را تحویل می‌گیرند و می‌توانند تا ظهر 28 اردیبهشت آن‌ها را بچینند و تکمیل کنند.


بر اساس این بخش‌نامه ارائه همه محصولات تولید شده در مراکز رشد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که تجاری شده یا قابلیت تجاری‌سازی دارند در این نمایشگاه الزامی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته