دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خیمه قمرخانم» در تالار هنر بنا می‌شود

نمایش «خیمه قمرخانم» نوشته امیر مشهدی‌عباس به کارگردانی بهناز مهدی خواه در تالار هنر روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 78395

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نمایش عروسکی «خیمه قمر خانم» نوشته امیر مشهدی عباس به کارگردانی بهناز مهدی خواه از 26 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 18 در تالار هنر به اجرا در می‌آید.


در خلاصه داستان این نمایش آمده است:


عماد پسر مرشد اسد، پا خیمه‌ای قدیمی قمر خانم است که بعد از گذشت ده سال به دیدن قمر خانم می‌آید و به بهانه دادن دایره زنگی که پیش پدرش مرحومش به امانت مانده بود سراغ قمر خانم و عروسک‌های خیمه را می‌گیرد...با آدرسی که دارد سر از یک خانه دو طبقه در می‌آورد .. نه قمر خانم و نه عروسک‌ها او را به یاد نمی‌آورند، عماد مجبور می‌شود خاطرات گذشته را برایشان مرور کند...


در این اثر نمایشی امیرحسین انصافی، حمیدرضا حسینعلی، بهناز مهدی خواه به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین امیرمشهدی عباس طراحی صحنه، بهناز مهدی خواه طراحی عروسک، بهناز مهدی خواه و فاطمه عباسی ساخت عروسک، ساینا قادری عکاس، آزاده فرهنگیان شاعر، فاطمه عباسی دستیار کارگردان، آیدا اورنگ مشاور رسانه‌ای و فرید حسینی، علیرضا حسینی و پریسا نورسته روابط عمومی و تبلیغات این اثر را بر عهده دارند.



نمایش عروسکی «خیمه قمر خانم» از 26 اردیبهشت ماه تا 28 خرداد ماه هر شب ساعت 18 در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، ورزشگاه شیرودی، خیابان شهید مفتح خیابان ورزنده میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: تالار هنر تئاتر
ارسال نظر
قالیشویی ادیب