دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1395 - 13:01
سرپرست واحد گلپایگان:

خوش اخلاقی یکی از بخش‌های پنهان اقتصاد مقاومتی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان خوش اخلاقی و برخورد مناسب با افراد را جنبه پنهان اقتصاد مقاومتی و بخش عمل‌گرایی آن دانست.
کد خبر : 78388

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمیدرضا خدایی در نخستین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان، با توجه به سخنان دکتر میرزاده در دیدار نوروزی با کارکنان دانشگاه و اهمیت تکریم ارباب رجوع و دانشجویان، خواستار تقویت اخلاق حرفه‌ای در میان کارکنان دانشگاه شد.


وی افزود: «با برخورد مناسب، توام با عطوفت و البته قانون مدار، دانشجو علاوه بر افزایش توانایی علمی، در محیطی مشغول به تحصیل می‌شود که رضایتمندی برای آنان دارد و اگر قرار باشد برای ادامهٔ تحصیل دانشگاهی را انتخاب کند، قطعا دانشگاه قانون و اخلاق را انتخاب می‌کند.»


خدایی از کارکنان دانشگاه خواست علیرغم مشکلات موجود با انگیزهٔ دوچندان به فعالیت‌های تعیین شدهٔ خود بپردازند تا بدین وسیله به ارزشمندی و توانمندی خود بیفزایند.


در این جلسه خدایی با تشکر از مهندس جمشیدی معاون اداری و مالی اسبق دانشگاه، حکم معاونت اداری و مالی واحد را به سینا شهیدی تقدیم و برای وی آرزوی موفقیت در انجام امور محوله را کرد.


مهندس سیدعلیرضا بنی طباء نیز در حکمی که به تایید دانشگاه آزاد استان اصفهان رسیده است و با مجوز دکتر فروغی در سمت معاونت آموزشی و پژوهشی ابقا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته