دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1395 - 11:38
در پی سفر به شیراز صورت گرفت

قدردانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاهیان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس

دکتر حمید میرزاده در پیامی از تلاش و مساعی دکتر حمزه ساروئی، دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، کارکنان خدوم و استادان گرانقدر واحدها و مراکز دانشگاهی استان فارس تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر : 78375

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، با توجه به سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه به شیراز برای افتتاح نزدیک به 15000 متر مربع پروژه‌های عمرانی و شرکت در یازدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، حمید میرزاده در پیامی از تلاش و مساعی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، کارکنان خدوم و استادان واحدها و مراکز دانشگاهی فارس تشکر کرد.


متن پیام بدین شرح است:


جناب آقای دکتر ساروئی


رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس


با سلام؛


بدینوسیله مراتب تشکر خود را از مساعی مجدانه جنابعالی،کارکنان خدوم و اساتید گرانقدر واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس اعلام می‌دارم.


امید است همان‌گونه که در سفر اخیر اینجانب، معاونان و مدیران دانشگاه به شیراز، این پایتخت ادب ایران، هویدا بود، در سایه تدبیر، برنامه‌ریزی و صداقت تمامی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، شاهد شکوفایی و اعتلای بیش از پیش نام دانشگاه آزاد اسلامی و خدمت به میهن عزیز اسلامیمان باشیم.


مقتضی است مراتب سلام گرم و قدردانی اینجانب را به یکایک همکاران ارجمند ابلاغ نمائید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته