دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون سما واحد مبارکه معرفی شد

آیین تکریم و معارفه‌ معاونان سما واحد مبارکه با حضور هیأت‌ رئیسه‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه و مدیران و معاونان مدارس سما شهرستان در سالن اجتماعات دانشکده حسابداری و مدیریت این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 78364

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در مراسم معارفه معاون سما این واحد با قدردانی از تلاش‌های غلامرضا احمدی معاون پیشین سمای دانشگاه در دوران تصدی مسئولیت و تبریک به غلامرضا عقیلی معاون جدید سما، به تشریح گوشه‌ای از فعالیت‌ها و اهمیت این حوزه پرداخت.


دکتر عبدالله هادی گفت: «حوزه‌ سما یکی از حوزه‌های پُرکار و پویای آموزش و پرورش شهرستان است که با تدابیر سنجیده‌ معاونت پیشین، هدایت امور مدارس سما مبارکه به نحو شایسته‌ای انجام شد و تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های ما در حوزه آموزش و پرورش برای رشد و تعالی آینده سازان ایران عزیزمان است.»


وی با بیان اینکه پُست‌ها و مسئولیت‌ها گذرا است، ابراز امیدواری کرد که در طول مدت قبول مسئولیت و خدمت به جامعه‌ علمی کشور، طوری عمل کنیم که اعمال و رفتارمان موجب رضای باری تعالی بوده و منشأ خیر و برکت برای مجموعه‌ دانشگاهیان باشد.


هادی نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها، ارزشیابی مستمر وضعیت تحصیلی، مطالعه و اتخاذ تصمیم درباره‌ مسائل آنها، اظهارنظر در مورد تغییر یا توسعه‌ خدمات و اهتمام بیش از پیش در تعالی اندیشه‌ دانش‌آموزان و بررسی مشکلات و ارشاد آنها در زمینه‌های مشکلات فردی، اجتماعی، عاطفی و روحی را از جمله انتظاراتی دانست که در راستای تأمین اهداف برنامه‌های استراتژیک حوزه‌ سما مبارکه باید به آنها توجه جدی شود.


غلامرضا عقیلی معاون جدید سما نیز در سخنانی به تشریح برنامه‌ها و تدابیر اندیشیده‌شده برای آینده‌ پُربار‌تر حوزه‌ سما شهرستان مبارکه پرداخت.


اعطای هدایا و لوح یادبود به معاونت پیشین سما مبارکه و طرح نظر، انتقاد و پیشنهادهای مسئولان، مدیران و معاونان سما شهرستان از دیگر برنامه‌های این نشست بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته