دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان خراسان رضوی تاکید کرد

ضرورت برندسازی فعالیت‌های سما

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان خراسان رضوی، نوآوری را موضوع مهمی در تبلیغات عنوان کرد و با توجه به وظایف کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی، بر برندسازی فعالیت‌های مدارس سما از طریق این کارگروه تاکید کرد.
کد خبر : 78360

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمدرضا ناصری در نخستین جلسه کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی سمای خراسان رضوی با بیان اینکه تبلیغات باید در زمان مناسب و به صورت مستمر انجام شود، اظهار کرد: «محیط مدرسه بهترین مکان برای تبلیغات مدارس است و در این فضا تبلیغات محیطی با عنوان سمای دانشگاه آزاد اسلامی صورت گیرد تا این موضوع به مخاطبان ما منعکس شود.»
وی استفاده از برند دانشگاه آزاد اسلامی در تبلیغات مدارس و آموزشکده‌های سما را ضروری دانست و درباره ثبت نام فرزندان کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی در مدارس سما گفت: «باید شرایط ویژه تری برای ثبت نام فرزندان کارکنان و استادان دانشگاه در مدارس سما تعریف کنیم و در این باره به صورت کامل اطلاع رسانی کنیم.»


حسین دوست‌زاده مسئول روابط عمومی شورای نظارت و هماهنگی استان خراسان رضوی با توجه به تاکید رئیس سازمان سما و ضرورت تشکیل کارگروه تبلیغات و اطلاع رسانی در سما، وظایف این کارگروه و چگونگی آگاهی افکار عمومی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های سما برای توسعه کمی و کیفی مدارس و آموزشکده‌های سما و استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی دانشگاه را در این باره یادآور شد.


در ادامه جلسه، سایر اعضای کارگروه نیز درباره انجام تبلیغات الکترونیکی در فضای مجازی، چگونگی هویت بخشی به مراکز آموزشی و فرهنگی سما و سایر موارد تبلیغاتی، پیشنهاداتی ارائه کردند.


مرتضی علوی رئیس آموزشکده سما مشهد به عنوان نماینده آموزشکده‌ها، امیر خالقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مدیر روابط عمومی شبکه جامع دانشگاه استان، جواد دوست‌زاده مسئول روابط عمومی سما خراسان رضوی، آرزو پورغلام به عنوان نماینده مدیران مدارس متوسطه و علیرضا مدبری به عنوان نماینده مدیران مدارس ابتدایی، اعضای این کارگروه هستند که در احکامی جداگانه از سوی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان به عنوان اعضای این کارگروه تعیین و معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب