دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1395 - 16:02
در گفت‌وگو با آنا

عزیزالله محمدی: برای پیروز شدن در انتخابات شانس دارم/ در چند روز آینده برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: بعد از انتخابات هر کدام از نامزدها که رییس فدراسیون شد موظف است تا اساسنامه فدراسیون را طبق اساسنامه فیفا تغییر دهد.
کد خبر : 78185

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، طبق اعلام قبلی فدراسیون فوتبال، 11 اردیبهشت ماه تاریخ انتخابات ریاست این فدراسیون اعلام شده است و چهار نفر نامزد نهایی نشستن کرسی ریاست فدراسیون فوتبال هستند. در تازه‌ترین خبر منتشر شده در مورد نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال، صلاحیت عزیزی خادم احراز نشد که البته این خبر هنوز مورد تایید وزارت ورزش قرار نگرفته است.


عزیرالله محمدی یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد آخرین خبرهای انتخابات فدراسیون مبنی بر رد صلاحیت یکی از نامزدها گفت: «من خبری در این مورد ندارم و نمی‌دانم که چه افرادی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند یا صلاحیت کدامیک از نامزدها رد شده است.»


محمدی در خصوص برگزاری انتخابات قلا از تصویب اساسنامه در هیات دولت افزود: «بنا به گفته مسوولان قرار شده‌ است که انتخابات در موعد مقرر برگزار شود و بعد از آن به تصویب هیات دولت برسد اما بعد از انتخابات هر کدام از نامزدها که رییس فدراسیون شد موظف است تا اساسنامه فدراسیون را طبق اساسنامه فیفا تغییر دهد.»


وی در رابطه با برنامه‌هایش برای انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه چقدر شانس پیروز شدن در انتخابات را دارد بیان کرد: «طی چند روز آینده برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم. من هم مثل سایر نامزدها شانس پیروز شدن در انتخابات را دارم.»


نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در مورد مسائل پیش آمده میان دو کشور عربستان و ایران و برنامه‌هایش برای رسیدگی به این پرونده اظهار داشت: «ایران یک کشور قدرتمند در منطقه خاورمیانه است و زمانی که چند کشور ناامن ایران را به عنوان میزبان بازی‌های خودشان انتخاب می‌کنند و در کمال آرامش از تیم‌های دیگر میزبانی می‌ کنیم نشان دهنده امنیت ایران است. در اساسنامه فیفا هم بندهایی وجود دارد که نباید ورزش را با سیاست دخیل کرد و طبق همین بند فیفا می‌توانیم از رای‌ AFC که به ضرر فوتبال ایران بود به فیفا شکایت کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته