دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1395 - 12:28
در گفت‌وگو با آنا؛

صالح: با شکست مقابل پرسپولیس همه چیز را از دست نداده‌ایم/ استقلال هنوز در 2 جام مدعی است

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بنای تیم را بر قهرمانی نگذاشته بودیم اما اگر هم بتوانیم قهرمان شویم در رسیدن به آن کوچکترین کوتاهی نخواهیم کرد.
کد خبر : 78156

مجید صالح درخصوص دیدار روزجمعه استقلال مقابل فولادخوزستان در ورزشگاه‌ آزادی به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «بازی بعد از دربی پایتخت برای هر دو تیم سخت است. چه تیمی که برنده شده و چه تیمی که نتیجه بازی را واگذار کرده‌ است. تیمی که برده به خاطر احساس خوشایندی که از پیروزی در دربی به دست آورده در بازی بعد نمی‌تواند نمایش همیشگی را داشته باشد و تیمی که باخته به واسطه شکست در حساس‌ترین بازی خود کمی از لحاظ روحی و روانی مشکل دارد.»


وی افزود: «به نظرم هر دو تیم از لحاظ بعد روانی دچار مشکل هستند و با مطالعه نتایج 15 سال گذشته دو تیم در بازی بعد از دربی به این نتیجه می‌رسیم که این دو تیم کار مشکلی برابر حریف این هفته خود دارند. باید بعد از این بازی کار روانی مناسبی روی تیم داشته باشیم تا ذهن بچه‌ها را از باخت هفته گذشته دور کنیم. ما این هفته مهم‌ترین برنامه‌مان بازگشت روحیه لازم به بازیکنان است که باخت مقابل پرسپولیس را فراموش کنند. هرچند کار سختی است اما باید به بچه‌ها یاد بدهیم که به خاطر از دست رفتن 3 امتیاز نباید 12 امتیاز باقیمانده را دچار خطر کنیم.»


مربی استقلال یادآور شد: «ما مسابقات مهمی تا پایان فصل پیش رو داریم و نباید حریفان را دست‌کم بگیریم. در خصوص بازی فولاد هم باید بگویم که به طور حتم بازی دشواری پیش رو داریم. من فیلم بازی دیروز فولاد را برابر ملوان دیدم. این تیم بسیار آماده‌تر از نیم فصل اول خود است و بازی دشواری پیش رو داریم. بنابراین اگر می‌خواهیم رتبه‌مان را در جدول حفظ کنیم و نگاهی به رده‌های بالاتر داشته باشیم، بدون نگاه به رقبا فقط باید روی دیدارهای خودمان تمرکز کنیم و توجهی به شرایط حریفان نداشته باشیم. امیدوارم روز جمعه با ارائه یک بازی قابل قبول نتیجه خوبی بگیریم و به ادامه رقابت‌های لیگ امیدوارتر شویم.»


صالح با اشاره به این نکته که او هیچ‌وقت قول قهرمانی در لیگ برتر را نداده است، بیان کرد: «ما از روز اول بنای تیم را بر قهرمانی نگذاشته بودیم اما اگر هم بتوانیم قهرمان شویم در رسیدن به آن کوچکترین کوتاهی نخواهیم کرد. با شکست مقابل پرسپولیس همه چیز را از دست نداده‌ایم و با توجه به وضعی که تیم‌ها در جدول رده‌بندی دارند هنوز حتی تیم تراکتورسازی 42 امتیازی هم شانس قهرمانی دارد. فراموش نکنیم سپاهان فصل گذشته با پیروزی در تمام دیدارهای هفته‌های آخر خود به قهرمانی رسید.»


وی در خصوص مصدومان و محرومان استقلال از جمله عادل شیحی در دیدار با فولاد اظهار داشت: «امروز اولین جلسه تمرینی تیم‌مان را برگزار می‌کنیم و باید ببینیم وضعیت بچه‌ها چگونه است. نیاز به گزارش پزشکی در خصوص عادل شیحی داریم و باید ببینیم او می‌تواند تیم را در ادامه لیگ همراهی گند. کمی هم میلاد فخرالدینی در اواخر بازی با پرسپولیس مصدوم شد. به اضافه روزبه چشمی و محسن کریمی که هیچ‌کدام از آنها را تا پایان فصل در اختیار نداریم. پس از مشخص شدن شرایط بازیکنان در آخر هفته می‌توان درخصوص محرومان و مصدومان صحبت کرد.»


مربی استقلال درباره اینکه افشارزاده اعلام کرده هیچ کس از اعضای باشگاه استقلال حق ندارد از باخت برابر پرسپولیس شانه خالی کند، گفت: «من خودم جزو اولین نفراتی بودم که مسئولیت شکست را پذیرفتم و از هواداران استقلال عذرخواهی کردم. ما ناامید نیستیم و حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را در لیگ بگیریم و البته در دیدار فینال جام‌حذفی حضور داریم و تلاش خواهیم کرد در هر دو جام موفق شویم. هدف ما هنوز پابرجاست و تا روز آخر برای شادی هواداران تلاش خواهیم کرد.»


صالح درخصوص تعویض خسرو حیدری در دربی 82 و جنجال‌هایی که این تعویض به همراه داشت؛ تصریح کرد: «آن بازی دیگر تمام شده و صحبت در خصوص اتفاقات آن بازی فایده زیادی ندارد. ما بهتر می‌بینیم پرونده بازی با پرسپولیس را ببندیم. به هرحال شرایط دربی با دیگر بازی‌ها متفاوت است. ما در یک بازی استثنایی قرار داریم و اتفاقاتی که در این بازی می‌افتد مطابق خواسته‌های همگان نیست. بهتر است کمی صبر کنیم تا چنین مسائلی را ما درون باشگاه خودمان حل کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته