دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فیض‌الله عرب‌سرخی: آگاهانه و عامدانه دولت را تخریب می‌کنند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، وظیفه مجلس دهم را برداشتن موانعی که افراطیون هر روز در پیش پای دولت ایجاد می‌کردند، خواند و آن را منبع حرکت‌های مثبت دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی دانست که با ایجاد فضای اطمینان در داخل و خارج راه را برای سرمایه‌گذاری‌های مولد باز کرده و زمینه‌های رشد و بهبود فضای کسب و کار، گسترش زمینه‌های اشتغال و کاهش رنج و آلام مردم را فراهم می‌کند.
کد خبر : 78122
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، فیض‌الله عرب‌سرخی در گفت‌وگو با ایلنا، نقش رییس‌جمهور اصلاحات و آیت‌الله هاشمی‌ رفسنجانی در بسیج مردم را تحلیل و اظهار کرد: رییس دولت اصلاحات به عنوان شخصیت محوری و قابل قبول برای همه نیروهای اصلاح‌طلب به همراه آقای هاشمی که به عنوان امین و همراه امام راحل در طول سال‌های پیش از انقلاب و پس از انقلاب توسط همه نیرو‌ها حتی مخالفانش شناخته می‌شود، با حمایت بسیاری از روحانیون حوزه‌ها و چهره‌های دانشگاهی و غیر دانشگاهی با دغدغه حفظ و حراست از میراث ماندگار امام (ره) دست‌اندرکار هدایت و راهبری جریانی در انتخابات شدند که نمایندگان آن با عنوان لیست «امید» در سراسر کشور معرفی شدند. او پیروزی قاطع لیست امید را موجب وحشت افراطیون دانست و پیش‌بینی کرد که با تکمیل این فرآیند در دوم انتخابات مقدمات آغاز کار مجلس دهم فراهم شود.

عرب‌سرخی نقش هدایت و راهبری بزرگانی چون خاتمی و هاشمی در این انتخابات را برای کمتر کسی پنهان دانست و افزود: مجموعه نیروهایی که با صبوری و حوصله و صرف زمان قابل توجه توانستند این ائتلاف را سامان دهند، در سایر امور هم تدبیر خواهند کرد و مسائل را به سرپنجه تدبیر اتخاذ تصمیم خواهند کرد.


او تصریح کرد: امروزه امور پیچیده کشور را صرفا می‌توان با اتکا به فهم جمعی که از دل کار گروهی حاصل می‌شود راهبری کرد و حتی ادعای حل قطعی مسائل را نمی‌توان داشت. عرب‌سرخی خطاب به اصلاح‌طلبان گفت: با توجه به شرایط قیمت نفت و وضعیت ویژه درآمد‌ها و هزینه‌های دولت به‌ خصوص در وضعیتی که برخی تریبون‌های رسمی، آگاهانه و عامدانه تلاش می‌کنند زمینه را برای وارد کردن هجمه به مجلس و دولت به بهانه ناتوانی در پیگیری مطالبات مردم فراهم کنند، نباید با ایجاد انتظارات نابجا و خارج از تحمل و توانایی‌های کشور در کوتاه‌مدت بر رویه آنها دامن زد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته