دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهدی طارمی: بهتر از این نمی‌شد/ دعاهای مادرم اثر کرد

طارمی بعد از برد از زحمات مادرش تشکر و ابراز امیدواری کرد بتواند جام قهرمانی لیگ‌برتر را بالای سر ببرد و آن را به هواداران پرسپولیس و روح مرحوم‌ هادی نوروزی هدیه کند.
کد خبر : 78115

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از شهروند، مهدی طارمی اسمی است که این روزها بیش از اسم‌های دیگر برای طرفداران پرسپولیس معنی پیدا می‌کند. کسی که با گل‌های خود نقش عمده‌ای در صدرنشینی پرسپولیس دارد. بی‌تردید چهره ویژه دربی ٨٢ پایتخت هم کسی جز طارمی نبود. مهاجمی که در پایان بازی ٢ گل، یک پاس گل و البته یک پنالتی سوخته روبه‌روی اسمش درج شد. او به قدری از برد باشکوه تیمش خوشحال بود که بلافاصله پس از شنیدن سوت پایان بازی، شروع به دویدن کرد، کریم باقری را در آغوش کشید و خطاب به مربی‌اش گفت: «دیدی گفتم بازی را می‌بریم.» نقش مهاجم بوشهری فوتبال ایران به‌ حدی موثر بود که اکثر بازیکنان پرسپولیس دوست داشتند او را در آغوش بگیرند. طارمی بعد از برد از زحمات مادرش تشکر و ابراز امیدواری کرد بتواند جام قهرمانی لیگ‌برتر را بالای سر ببرد و آن را به هواداران پرسپولیس و روح مرحوم‌ هادی نوروزی هدیه کند. گفت‌وگوی «شهروند» با مهدی طارمی را در ادامه می‌خوانید:



تبریک! روز رویایی را سپری کردی...
ممنون، واقعا بهترین بازی عمرم را تجربه کردم. مگر بهتر از این هم ممکن است اتفاق بیفتد؟ شما در دربی حضور داشته باشید، دو گل بزنید و تأثیر خوبی هم در بازی داشته باشید. قطعا این بازی برای من و تمام هواداران پرسپولیس خاص بوده است. دوست دارم خوشحالی‌ام را با‌ هادی نوروزی تقسیم کنم که روز جمعه جایش واقعا خالی بود. دلمان برایش تنگ شده و امیدوارم با این ٤ گل روح او راشاد کرده باشیم.
فکر می‌کردی دو گل به ثمر برسانی و به هت‌تریک نزدیک شوی؟
من از ابتدای بازی دنبال گل‌زدن بودم و فکرش را هم می‌کردم که گل بزنم اما این‌که دو گل بزنم، یک پنالتی هدر دهم و یک پاس گل هم برای مسلمان ارسال کنم، خیر. ذهنیت کل تیم قبل از بازی هم این بود که با تمام قدرت استقلال را شکست دهیم ولی هرگز پیش‌بینی چنین نتیجه‌ای را نمی‌کردیم. خداراشکر این مهم حاصل شد و مزد زحماتمان را گرفتیم. امسال بیش از هر تیم دیگری زحمت کشیدیم و تمرینات سختی هم در این میان داشتیم. ذهنیت برانکو بی‌نظیر بود و راه را به خوبی به ما نشان داد. خدا را بابت همه‌ چیز شکر می‌کنم.
در لابه‌لای صحبت‌هایت به ضربه پنالتی اشاره کردی. دوربین‌ها این‌طور نشان می‌داد که تو بعد از قرارگرفتن رضاییان پشت توپ می‌خواستی زمین را ترک کنی. خودت بگو چه اتفاقاتی رخ داد؟
دوست ندارم دراین‌باره زیاد صحبتی انجام دهم اما تنها چیزی که در تیم ما وجود ندارد، اختلاف است. ما با اتحاد به این‌جا رسیدیم و هیچ مشکلی هم میان بازیکنان نیست. من و رامین پنالتی‌زن‌های پرسپولیس هستیم و مهم نیست چه کسی پنالتی بزند اما دوست داشتم خودم پنالتی را بزنم. رضاییان هم این حس را داشت. با این حال با نظر برانکو من زدم و مشکلی نبود. شما دیدید بعد از این‌که رامین هم گل زد، بیش از هرکس دیگری خوشحالی کردم و به سمتش دویدم. موفقیت تیم برای ما بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.
قبلا گفته بودی گل‌هایت را به مادرت تقدیم می‌کنی؛ ماجرای خاصی دارد؟
این موضوع شخصی است و الان هم تکرار می‌کنم که گل‌هایم تقدیم به مادرم است. از او تشکر می‌کنم که مرا به قدری بالا آورد تا امروز بتوانم به راحتی فوتبال بازی کنم. دعاهای او بوده که مرا به این‌جا رسانده است. امیدوارم جواب محبت‌هایش را بدهم.
با برد اخیر خیلی‌ها برانکو را مورد تمجید قرار داده‌اند...
واقعا برانکو بی‌نظیر است. او یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال ما است. تیم ما کاملا با برنامه بازی می‌کند و هرچه از برانکو تمجید کنیم، کم گفته‌ایم.
این روزها درباره جدایی‌ات از پرسپولیس هم حرف‌های زیادی شنیده می‌شود. صحت دارد؟
پرسپولیس خانه من است و بهترین جایی است که من می‌توانم در آن فوتبال بازی کنم. ذهنم را درگیر موضوعات دیگر نمی‌کنم و فقط به فکر قهرمانی هستم تا جام را تقدیم روح بزرگ‌ هادی نوروزی کنیم. این‌جا از فوتبالم لذت می‌برم.
قهرمان می‌شوید؟
همه با هم متحد هستیم و می‌توانیم برای قهرمانی‌مان تلاش کنیم و زحمت بکشیم. امیدوارم این مسأله اتفاق بیفتد.
راستی، ظاهرا نماد ٤ را از استقلالی‌ها گرفتید. درست است؟
فقط می‌گویم خوشحالم از این‌که ٤ گل به ثمر رساندیم. به‌ هرحال ما هم چون ٤ گل زدیم با این عدد خوشحالی کردیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب