دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 11:28

معاون اداری مالی واحد شهر مجلسی تغییر کرد

با حکم دکتر حسین فقیهیان معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر سید محمد کاظمی به سمت معاون اداری مالی واحد شهر مجلسی منصوب شد.
کد خبر : 7811

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فرید نعیمی رئیس واحد مجلسی در آئین تکریم و معارفه معاون اداری مالی این واحد با توجه به سوابق دکتر کاظمی در صنعت و دانشگاه و پست‌های مسئولیتی قبلی در واحد‌های لنجان و دولت آباد، وی را نماینده تام الاختیار خود در امور اداری و مالی واحد معرفی کرد و از زحمات دکتر حیدری در مدت تصدی معاونت مالی اداری و مالی تشکر و وی را از ذخایر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی دانست.


پس از آن دکتر محسن حیدری معاون اداری مالی سابق طی سخنانی وجود کاظمی و تحول مدیریتی را منشأ خیر قلمداد کرد و گفت: مدیران جدید با نگاه جدید به مشکلات قطعا در رفع آنها سعی خواهند کرد.


وی قبول مسئولیت در فضای کنونی را ایثار دانست و تنها دغدغه خود را محرومیت از فیض حضور پرسنل واحد شهر مجلسی بیان کرد.


حیدری از مدیران حوزه‌های مالی و اداری تشکر کرد و کسب رتبه‌های اول تا پنجم طی ۵ سال متوالی را نشان لیاقت و شایستگی مدیر و پرسنل امور مالی دانست.


کاظمی نیز با توجه به سخت کوشی هیئت رئیسه سابق واحد شهر مجلسی برای رفع مشکلات مالی و کاهش نیرو‌های مازاد، همه کارکنان را به همت و تلاش شبانه روزی تا پشت سر گذاشتن مشکلات در پیش رو دعوت کرد.


نعیمی در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه به معاون سابق از وی تقدیر و حکم انتصاب دکتر کاظمی را به وی تقدیم کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته