دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1395 - 14:57

سرقت خشن دو کارگر جوان/ متهمان هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بودند

دو مرد جوان که برای کار به شرکت تولیدی رفته بودند، نقشه سرقت از این شرکت را کشیدند. با آنکه هیچ سرنخی در دست ماموران نبود، سه ماه کار اطلاعاتی راز این سرقت را برملا کرد.
کد خبر : 78011

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، 28 بهمن سال گذشته، مرد جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از سرقت شرکت تولیدی‌اش خبر داد. او به پلیس گفت: نیمه‌های شب گذشته، دو مرد درحالی که صورت‌هایشان را با نقاب پوشانده بودند وارد شرکت شده و با بستن دست و دهان نگهبان شرکت، تمامی وسایل را به سرقت برده‌اند.


با اعلام این خبر، بلافاصله کارآگاهان مبارزه با سرقت استان زنجان وارد عمل شده و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. در ادامه بررسی‌ها، مشخص شد که سارقان، وسایل سرقتی را با خودروی پاترول از شرکت خارج کرده‌اند. باتوجه به نحوه ورود سارقان و از آنجایی که به نظر می‌رسید عاملان این سرقت با شرکت آشنایی دارند، احتمال سرقت از سوی افرادی آشنا مطرح شد.


در ادامه کارآگاهان به تحقیق از صاحب شرکت پرداخته و نخستین فرضیه این حادثه را سرقت به خاطر انتقام‌گیری مطرح کردند اما در بررسی‌ها مشخص شد که مدیر شرکت اختلاف و دشمنی با کسی ندارد. در نتیجه این فرضیه رنگ باخت و در ادامه تحقیقات، کارگاهان به سراغ افرادی رفتند که در چند ماه گذشته به هر دلیلی وارد شرکت شده بودند. در میان این افراد، آنها به دو کارگر مشکوک شده بودند که برای انجام کارهای تاسیساتی مدت کوتاهی در این شرکت مشغول به کار بودند. درتحقیقات از آنها، کارآگاهان متوجه تناقض‌گویی‌های دو مرد جوان شده و شک آنها به یقین تبدیل شد که دو متهم در این سرقت دست دارند.


سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در رابطه با این حادثه به خبرنگار آنا گفت: باتوجه به سرنخ‌های به‌دست آمده، درنهایت دو مرد جوان به سرقت اعتراف کرده و انگیزه خود را مشکل مالی اعلام کردند. به دنبال اعتراف متهمان، تمام اموال به سرقت رفته به همراه خودروی پاترول به مدیر شرکت برگردانده شد و متهمان روانه بازداشتگاه شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت شرکت متهم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته