دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 14:40

نماینده مردم رشت: روز به روز اوضاع به نفع آقای لاریجانی بهتر می‌شود

نماینده مردم رشت در مجلس نهم و دهم گفت: فراکسیون رهروان ولایت باید با همین اسم و همین شکل باقی باشد.
کد خبر : 77986

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا درباره آینده فراکسیون رهروان ولایت در مجلس دهم‌ و احتمال ریاست کاظم جلالی بر آن، اظهار کرد: رئیس فراکسیون هم باید همان آقای لاریجانی باشد. ان‌شاءالله آقای لاریجانی رهروان را تنها نخواهد گذاشت و فعالیتش استمرار خواهد داشت و در دور بعد به نظر می‌آید که اصولگرایان هم به فراکسیون رهروان خواهند آمد و مستقلان هم کمک خواهند کرد. فکر می‌کنم روز به روز اوضاع به نفع آقای لاریجانی بهتر می‌شود.


نماینده مردم رشت در مجلس درباره زاویه تندروها در فراکسیون اصولگرایان با علی لاریجانی در دور دهم مجلس تصریح کرد: ما رهروانی‌ها که با اصولگرایان مشکلی نداشتیم. تصورشان این بود که تافته جدابافته هستند و خودشان اصولگرا هستند و چارچوبی را برای آن مشخص کرده بودند که ما آن را قبول نداریم. ما این عقیده را داریم که اصولگرایی دارای بسط است و بسیاری از مردم ایران فی‌نفسه اصولگرا هستند.


وی ادامه داد: نمی‌شود گفت هر کسی پشت سر فلانی است، اصولگراست. اختلاف نظر ما با پایداری دقیقا سر همین بود. پایداری می‌گفت که اگر آنچه ما می‌گوییم شما گفتید، اصولگرا هستید.


ایمن‌آبادی در پاسخ به سوال دیگر آنا مبنی بر اینکه آیا اصولگرایان به آقای لاریجانی نزدیک خواهند شد؟ گفت: فکر می‌کنم از آنجا که اینها طبیعتا خواهان موفقیت اصلاح‌طلبان نیستند به آقای لاریجانی روی می‌آورند.


این نماینده مجلس در پایان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به نظر شما طرفداران دولت هم به ریاست آقای لاریجانی گرایش دارند؟ خاطرنشان کرد: اعتدالیون بیشتر به آقای لاریجانی گرایش دارند، آقای عارف رئیس جمهوری موفقی می‌شود، ولی نمی‌تواند رئیس مجلس موفقی باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته