دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 13:40
عدد «4» نماد استقلال است

برانکو: من مقصر سوء تفاهم بازیکنانم بودم/ ترکیب استقلال عجیب بود

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: مقصر من بودم که قبل از بازی پنالتی‌زن تیمم را مشخص نکرده بودم و همین موضوع باعث شد تا سوءتفاهمی بین بازیکنان به وجود بیاید.
کد خبر : 77974

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد پیروزی تیمش مقابل استقلال گفت: «طبق معمول ما یک پنالتی را هدر دادیم و شانس‌های زیادی هم در بازی داشتیم که باز هم آنها را از دست دادیم اما به هرحال ماهیت فوتبال همین است. خدا را شکر با شاگردانم به بهترین شکل ممکن بازی کردیم و نتیجه گرفتیم.»


وی افزود: «در حال‌حاضر مهم‌ترین اتفاق برای ما صدرنشینی بود که محقق شد، امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق‌تر چهار بازی پایانی را با برد به پایان برسانیم و قهرمان فصل شویم.»


برانکو همچنین در مورد تعداد گل‌هایی که در بازی دیروز به ثمر رسیده است، اظهار کرد: «من تنها به پیروزی فکر می‌کردم و برایم تعداد گل‌ها مهم نبود. در هرحال ما عالی عمل کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. هیچ‌کس نمی‌تواند تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رسد را پیش‌بینی کند. برای من هم مهم‌ترین مسئله تنها پیروزی بود.»


سرمربی تیم پرسپولیس همچنین به قهر مهدی طارمی در زمان پنالتی اشاره کرد و گفت: «این سوء‌تفاهم بود که بین خود بازیکنان پیش آمد، البته مقصر من بودم که قبل از بازی پنالتی‌زن را مشخص نکرده بودم. من از قبل باید اعلام می‌کردم که مهدی طارمی پنالتی‌زن این بازی است اما از آنجا که هر بازی ممکن است پنالتی نداشته باشد، من این موضوع را فراموش کردم. از طرف دیگر، طارمی در 10 جلسه پایانی پنالتی را تمرین کرده بود و به من این اطمینان خاطر را داده بود که به بهترین شکل پنالتی را به ثمر خواهد رساند. به نظر من این صحبت‌ها را باید فراموش کنیم، در حال‌حاضر مهم‌ترین موضوع برای ما پیروزی مقابل تیم قدرتمند استقلال بود. در هر بازی همیشه اشتباه وجود دارد اما مهم‌تر از اشتباه نتیجه خوب و قابل قبول است.»


برانکو همچنین به فوت دو هوادار قبل از دربی که در حادثه سیل غرق شدند، اشاره کرد و گفت: «من این خبر را هم‌اکنون شنیدم و از این بابت بسیار متأثر شدم. متاسفانه بعد از هادی ما باز هم شاهد مرگ دو پرسپولیسی بودیم. به خانواده این دو هوادار تسلیت می‌گویم.»


برانکو سرمربی تیم‌ پرسپولیس همچنین در مورد شانس قهرمانی این تیم در پایان فصل گفت: «ما این هفته با استقلال اهواز بازی داریم که حریف سختی برای ما خواهد بود. با توجه به اینکه بازیکنان همه توان فیزیکی و ذهنی‌شان را برای بازی دربی گذاشتند، حالا باید با تمرینات مناسب دوباره به حالت اول برگردیم. برای تیم ما کسب سه امتیاز و صدرنشینی از همه‌چیز مهم‌تر است. با توجه به اینکه تیم ما در اهواز با دمای 35 درجه باید به مصاف استقلال اهواز برود و همچنین دو بازیکن محروم را داریم، کار سختی پیش رو خواهیم داشت. من همیشه به شاگردانم تاکید می‌کنم که با یک پیروزی نباید مغرور و با یک شکست نباید تحقیر شد. شاگردانم نباید در سایه این برد به خود مغرور شوند و دیگر حریفان را دست‌کم بگیرند.»


سرمربی تیم پرسپولیس همچنین در مورد تعداد گل‌های این بازی و نماد 4 استقلالی‌ها گفت: «عدد 4 نماد استقلالی‌هاست و هواداران این تیم برای کری خواندن با پرسپولیسی‌ها از این عدد استفاده می‌کنند، این کری‌خواندن‌ها فضای خوبی را ایجاد می‌کند و باعث شادی هواداران می‌شود.»


وی همچنین در پاسخ به این سوال که ترکیب استقلال در دربی 82 ، اظهار کرد: «در ترکیب اولیه مظلومی، برهانی در خط حمله قرار گرفته بود که این نشان می‌داد آنها بازی تهاجمی ارائه خواهند داد، از طرفی دیگر برای من جای تعجب بود که انصاری و کریمی در ترکیب حضور نداشتند، به هرحال تیم حریف هم تلاش خودش را کرد و بازی خوبی را ارائه داد اما هرکدام از تیم‌ها اطلاعات مربوط به یکدیگر را دارند و هیچ تیمی با تیم حریف هماهنگ نمی‌شود. ما هم ترکیب خاص خودمان را داشتیم و بازیکنان را با یکدیگر تطبیق داده بودیم و از این بابت نگرانی نداشتیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته