دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1393 - 10:25
وزیر بهداشت:

اجرای طرح تحول نظام سلامت، کمک دولت به مردم است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت، کمک دولت تدبیر و امید به مردم است.
کد خبر : 7797

به گزارش گروه اجتماعی آنا، سید حسن قاضی زاده هاشمی دوشنبه شب در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در رشت افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، پرداخت‌های مردم کاهش یافته است.


وی اظهار داشت: همه باید با اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش پرداختی از جیب مردم، خوشحال باشیم. بدترین نظام سلامت در دنیا کشورهایی هستند که پرداخت هزینه سلامت از جیب مردم آن کشورها بالاست.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که احترام جامعه پزشکی به خاطر مردم است، خاطرنشان کرد: نوع دوستی و ترحم در قشر پزشکان زیاد است.


طرح تحول نظام سلامت، خدمتی صادقانه از سوی دولت در حوزه بهداشت و درمان به شمار می‌رود که رضایت اقشار مختلف مردم و جامعه پزشکی را به همراه داشته است.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، زیرساخت‌های بهداشتی در این استان را فرسوده عنوان و تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه وزارت‌خانه برای ترمیم این فرسودگی‌ها پیگیری ویژه ای داشته باشند.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه در بخش دارو قوانین بایستی رعایت شود، گفت: همه امور باید مسیرهای قانونی را طی کند.
وی با تاکید بر این که تعرفه‌ها باید قبل از سال مشخص شود، یادآور شد: هر صنفی باید بداند سال آینده چه تعرفه‌ای داشته باشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته