دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 13:30

افتتاح بزرگترین مجتمع فرهنگی جنوب کشور توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که به فارس سفر کرده است، مجتمع فرهنگی، رفاهی، تفریحی و توریستی واحد شیراز، مسجد و مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) و چهار سوله کارگاهی را افتتاح کرد.
کد خبر : 77955

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجمتع فرهنگی آموزشی واحد شیراز که بزرگترین مجتمع فرهنگی، رفاهی، تفریحی و توریستی در جنوب کشور خواهد بود، در زمینی به مساحت بیش از 7 هکتار، که 4 هکتار آن به صورت باغ و مشجر است، کلنگ‌زنی شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم‌چنین ساختمان مسجد و مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) در متراژ 3150 مترمربع با مشخصات 900 متر شبستان طبقه اول، 350 مترمربع مساحت شبستان طبقه دوم، 340 مترمربع فضای اداری، 340 مترمربع صحن روباز، 100 مترمربع مساحت وضوخانه و با گلدسته‌هایی به ارتفاع 21 مترمربع و گنبد 10.5 متری از سقف با قطر 12 مترمربع به عنوان بزرگترین مسجد استان را افتتاح کرد.



پروژه دیگر مربوط به چهار سوله کارگاهی دانشکده فنی و مهندسی واحد شیراز بود. 26 کارگاه در این چهار سوله قرار دارد و سوله‌ها در مساحت 3500 مترمربع ساخته شده است.


این پروژه‌ها ازجمله پروژه‌هایی بودند که در گذشته متوقف شده بودند اما در دو سال گذشته با مدیریت دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد اسلامی، فعال شدند و به اتمام رسیدند.


در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص)، میرزاده قبل از اقامه نماز ظهر، در پاسخ به دو پیشنهاد تأسیس کتابخانه مرکزی و ساماندهی پارکینگ دانشجویی که از سوی دانشجویان مطرح شده بود، قول داد این موضوعات در جلسه هیات رئیسه بررسی شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته