دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 14:46

راه‌اندازی یک سایت موشکی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده گردان شنوک پایگاه چهارم رزمی هوا نیروز اصفهان گفت: امسال یک سایت موشکی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 77954

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا و به نقل از ایسنا، سرهنگ خلبان سعادت شیخی در سفر به شهرکرد اظهار کرد: با توجه مرکزیت ارتش استان اصفهان درکشور، در چهارمحال و بختیاری مرکز ارتش خاصی وجود ندارد.


وی افزود: برنامه راهبردی ارتش با هدف دفاع از حریم امنیتی هوایی چهارمحال و بختیاری و استان‌های همجوار، ایجاد یک سایت موشکی در چهارمحال وبختیاری است.


شیخی با اشاره به اینکه این سایت موشکی امسال در این استان راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: تقدیم شهدای مدافع حرم و جنگیدن با بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در کشورهای حاشیه از سیاست‌ها و تدابیر ارتش و نظام اسلامی برای پیشگیری از کشیدن جنگ به شهرهای کشور است.


وی همراهی ارتش جمهوری اسلامی با سپاه پاسداران در پاک‌سازی و بازسازی مناطق جنگ دوران دفاع مقدس و همدلی با نیروی انتظامی، وزارت دفاع نیروهای مسلح، و مرزبان‌های رشید را از دیگر توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی برشمرد.


شیخی گفت: پیوستن ارتش به ملت و تلاش در پیروزی انقلاب اسلامی، سرکوب گروهک‌های معاند نظام بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی و ایثار جوانان ارتشی در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم حدود 50 هزار شهید در آن دوران از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته