دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 12:17

طاهری: سوال حاشیه‌ای نپرسید، پاداش می‌دهیم/ هواداران پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما این است که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.
کد خبر : 77923

علی اکبر‌طاهری سرپرست تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخ‌پوشان در خصوص پیروزی 4 بر 2 پرسپولیس مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «من این پیروزی را به همه هو‌اد‌ا‌ران پرشور پر‌سپولیس تبریک می‌گویم. به اعتقاد من تیم یک بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشت و توانست به پیروزی برسد. امیدوارم بتوانیم در چند بازی آینده به روند پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و در نهایت قهرمانی را به هو‌اد‌ا‌ران هدیه کنیم. این هو‌اد‌ا‌ران واقعا لیاقت قهرمانی را دارند.»


وی افزود: «هدف ما این است که این پیروزی‌ها را ادامه بدهیم و تنها مختص به یک زمان و برهه خاصی نباشد. پرسپولیس به دوران شکوفایی و اوج خود رسیده است و ما هم تلاش می کنیم در سایه برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم این روند را ادامه دهیم.»


طاهری همچنین در مورد پاداش بازیکنان پس از برد در دربی اظهار کرد: «قرار ما این بود در صورتی که تیم به پیروزی برسد پاداشی برای بازیکنان در نظر بگیریم و حالا بعد از این برد شیرین آن را عملی خواهیم کرد. پیروزی پرسپولیس دل همه هوادارن را شاد کرد و آنها لیاقت این پاداش را خواهند داشت.»


طاهری در پاسخ به خبرنگار آنا مبنی بر اینکه قرار است به بازیکنان ده سکه طلا داده شود، گفت: «بازیکنان پرسپولیس بسیار خوش درخشیدند و ما هم به آنها پاداش خواهیم داد. ما چیزهایی را برای آنها در نظر گرفته‌ایم. سؤال حاشیه‌ای نپرسید.»


وی همچنین در مورد تمدید قرارداد با مهدی طارمی عنوان کرد:« همه تلاش ما این است که تیم را روز به روز تقویت کنیم و شادی را برای هواداران این تیم به ارمغان بیاوریم. تقویت تیم جزو برنامه‌های ماست و مطمئن باشید این کار را خواهیم کرد.»


سرپرست تیم پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: «ما امید داریم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد و تیم پرسپولیس مزد زحماتش را بگیرد و عنوان قهرمانی را در آخر فصل کسب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب