دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 12:46

معاون آموزشی و پژوهشی واحد بیضا معرفی شد

با حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا، دکتر مسعود عابدی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی واحد بیضا معرفی شد.
کد خبر : 77908

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با حضور کارکنان، استادان و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بیضا در سالن کنفرانس برگزار شد.


در این مراسم دکتر مسعود عابدی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و دانشجویی واحد بیضا معرفی شد و از زحمات و تلاش‌های دکتر ملایی در دوران مسئولیتش در حوزه معاونت آموزشی، دانشجویی و پژوهشی قدردانی و تشکر به‌عمل آمد.


رئیس واحد بیضا با قدردانی از زحمات دکتر علیرضا ملایی اظهار کرد: «این جلسه برای تشکر از تلاش‌ها و خدمات و مدیریت خوب، با تدبیر، دلسوز و موفقی تشکیل شده است که از بدو تاسیس تاکنون خدمات ارزشمندی را به واحد بیضا ارائه کرده است.»


علی اصغر پیرو با آرزوی موفقیت برای معاون جدید واحد بیضا افزود: «توقع و انتظار این است که عابدی با جدید و برنامه ریزی دقیق در راستای تصویب و افزایش رشته‌های کاربردی به ویژه در مقطع کار‌شناسی ارشد گام بردارد.»


عابدی بعد از قرائت حکم معاونت خود از معاون اداری و مالی واحد بیضا، مسئولیت جدید خود را توفیق الهی توصیف و ابراز امیدواری کرد بتواند در راه ارتقای دانشگاه و تلاش در راستای پیشرفت و پیشبرد اهداف مقدس دانشگام، گام‌های مثبتی بردارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته