دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 11:39

اصفهانیان: ترکی به خوبی از عهده قضاوت دربی درآمد/ داور مسلط بر بازی بود

رئیس کمیته‌ داوران گفت: قضاوت خوبی را از تیم داوری در دربی82 شاهد بودیم.
کد خبر : 77903

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان درباره قضاوت محسن ترکی در بازی روز گذشته اظهار داشت: «با توجه به اینکه محسن ترکی از داوران خوب و شایسته کشورمان است و تجربه قضاوت در دیدار شهرآورد را پیش از این داشت، به همراه سعید علی نژادیان و محمدرضا منصوری به خوبی از عهده قضاوت بازی درآمد.»


وی ادامه داد: «البته در قضاوت این دیدار چند نکته کوچک وجود داشت اما عملکرد کلی تیم داوران بسیار خوب و سنجیده بود. لازم می‌دانم این عملکرد خوب را به جامعه داوری تبریک بگویم چراکه عملکرد داوران ایرانی بار دیگر مورد تایید همه قرار گرفت.»


رییس کمیته داوران افزود: «البته نباید همکاری بسیار خوب دو تیم را نادیده گرفت به طوری که بازیکنان همه تمرکز خود را روی ارائه بازی زیبا قرار داده بودند و علاوه بر آن کادرفنی دو تیم و همین‌طور تماشاگران جو بسیار خوب و دوستانه ای را به وجود آورده بودند. »


اصفهانیان خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و مثل همیشه شرایط خاص خودش را داشت، تیم داوری در دیدار روز گذشته کاملا مسلط بر بازی بود و این عملکرد نشان از تجربه و آمادگی بالای داوران است. امیدوارم شاهد حمایت بیشتری از داوری کشورمان باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته