دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 10:01
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با آنا خبر داد

انسداد کمربندی ایلام و محور آبدانان ـ میمه/ بازگشایی محورهای اصلی مسدود شده بر اثر آب‌گرفتگی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد کمربندی ایلام به دلیل آب‌گرفتگی و همچنین ریزش کوه در محور آبدانان ـ‌ میمه در استان ایلام خبر داد و گفت: سایر محورهای اصلی مواصلاتی کشور که به دلیل سیل مسدود شده بودند، هم‌اکنون بازگشایی شدند.
کد خبر : 77828

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد:‌ در حال حاضر در استان ایلام کمربندی دهلران به دلیل آب‌گرفتگی مسدود شده و تردد وسایل نقلیه از داخل شهر دهلران امکانپذیر است.


وی با اشاره به دیگر محورهای مسدود کشور اضافه کرد: محور آبدانان ـ میمه در استان ایلام نیز به علت ریزش کوه در بامداد امروز تا اطلاع ثانوی مسدود است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در محورهای مشهد ـ فریمان و فریمان ـ تربت جام در استان خراسان رضوی عنوان کرد: در محور آستارا ـ‌ اردبیل در استان گیلان و همچنین محورهای بابلسر، ارتفاعات کندوان، پارک جنگلی آمل در هراز و همچنین محور سوادکوه در استان مازندران نیز بارش باران اعلام شده است.


به گفته رحمانی سایر محورهای اصلی مواصلاتی کشور که به دلیل سیل مسدود شده بودند، هم‌اکنون بازگشایی شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: انسداد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته