دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

همایش «صنعت نفت دانش بنیان؛ تبلور اقتصاد مقاومتی» آغاز به کار کرد

همایش «صنعت نفت دانش بنیان؛ تبلور اجرای اقتصاد مقاومتی» صبح امروز با حضور مقام‌های عالی‌ رتبه کشور و مدیران ارشد صنعت نفت به مدت یک روز در سالن همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت آغاز به کار کرد.
کد خبر : 77813

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، همایش «صنعت نفت دانش بنیان؛ تبلور اجرای اقتصاد مقاومتی» صبح امروز ٢٨ فروردین‌ماه با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیران نفت و علوم، تحقیقات و فناوری و روسای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور و مدیران ارشد صنعت نفت آغاز به کار کرد.


در این همایش سه کارگاه جامع در حوزه سامانه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت نفت و هفت پنل تخصصی نیز برگزار خواهد شد که پنل نخست به بررسی نقش دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در انتقال و توسعه دانش بنیادین فناوری در حوزه بالادست صنعت نفت (اکتشاف و تولید) اختصاص دارد و در پنل دوم، نقش دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در انتقال و توسعه دانش بنیادین فناوری در حوزه پایین دست این صنعت (صنایع پالایش؛ پتروشیمی و گاز) بررسی می‌شود.


نقش شرکت‌های اکتشاف و تولید و شرکت‌های پیمانکار عمومی (GC) در انتقال و توسعه فناوری برای تحقق صنعت نفت دانش بنیان در پنل سوم و نقش شرکت‌های مذکور در ارتقای توان داخل (Local Content) با سیاست بازار در مقابل توسعه فناوری در پنل چهارم همایش مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته