دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 09:27

تعقیب و گریز مرگبار پلیس با راننده خودروی سرقتی

ماموران گشت پلیس، زمانی که متوجه سرقتی بودن خودروی پراید شدند، به راننده آن دستور ایست دادند. راننده جوان اما بدون توجه به هشدارهای پلیسی اقدام به فرار کرد که این تعقیب و گریز با مرگ او پایان یافت.
کد خبر : 77745

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، ساعت 2:30 دقیقه بامداد چهارشنبه، ماموران گشت یکی از کلانتری‌ها مشهد، حین گشت زنی به خودروی پرایدی که در کنار خیابان متوقف شده بود، مشکوک می‌شوند. اما قبل از اقدام پلیس، راننده جوان با دیدن خودروی پلیس اقدام به فرار می‌کند. فرار راننده پراید، باعث می‌شود تا تعقیب و گریز پلیس و مرد پراید سوار آغاز شود. در ادامه ماموران پلاک خودروی پراید را استعلام کرده و متوجه سرقتی بودن خودرو می‌شوند.


درحالی که تعقیب و گریز ادامه داشت، ماموران چندین بار از راننده می‌خواهد که خودرو را متوقف کند و درنهایت دست به اسلحه شده و چند تیر هوایی شلیک می کنند. اما راننده پراید بدون توجه به شلیک آنها به فرار خود ادامه می‌دهد و درنهایت ماموران به سمت خودرو شلیک کرده و در این تیراندازی خودرو متوقف می‌شود.


در این حادثه راننده جوان پراید جان خود را از دست می‌دهد و سرنشین دیگر خودرو به بیمارستان انتقال داده می‌شود. سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد با مرگ پسر جوان، در جریان این ماجرا قرار گرفت. وی دستور لازم درخصوص مشخص شدن زمان و نحوه سرقت خودرو، سابقه متهم، کارشناسی اسلحه و انتقال جنازه به پزشکی قانونی را صادر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته