دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1395 - 13:03

اشتباه‌های عجیب کارکنان وزارت ورزش در صدور کارت‌‌های دربی ۸۲

در حالی که ورزشگاه آزادی تقریبا پرشده است و همگان آماده برگزاری مهم‌ترین دیدار دور برگشت لیگ برتر هستند، ترافیک کاری در وزارت ورزش و جوانان باعث شده اشتباهات عجیبی صورت بگیرد.
کد خبر : 77709

به گزارش گروه ورزشی آنا، کارکنان وزارت ورزش و جوانان در صدور آی‌دی کارت‌ها و کارت‌های پارکینگ دربی ۸۲ تهران اشتباه‌های بزرگی انجام داده‌اند. با نگاهی به کارت‌های صادر شده متوجه می‌شوید به جای کلمه پرسپولیس از واژه پیروزی استفاده شده و ظاهرا دوستان در وزارت ورزش و جوانان خبر ندارند که مدتهاست نام پیروزی به پرسپولیس تغییر پیدا کرده است.


همچنین استفاده اشتباه از لوگوی باشگاه پرسپولیس بسیار جالب است. لوگویی که روی کارت قرار دارد، قدیمی است و حالا باشگاه لوگوی جدیدی دارد. این لوگو مربوط به سال‌هاست پیش است و عجیب است که در وزارت ورزش و جوانان، حتی نام و لوگوی تیم زیرمجموعه خودشان را نمی شناسند.


نکته عجیب دیگر در این کارت‌ها این است که در این بازی پرسپولیس میزبان است نه استقلال، اما در آی‌دی کارت‌ها می‌بینید اول نام استقلال نوشته شده است و بعد نام پیروزی. ظاهرا از کارت‌های باقیمانده در داربی گذشته استفاده کرده‌اند یا دقیقا مثل کارتهای داربی رفت را کپی کرده‌اند.



اما فاحش ترین اشتباه مربوط به کارت‌های پارکینگ است. جایی که از لوگوی قدیمی سازمان لیگ برتر استفاده کرده‌اند و اصلا لوگوی جدید را به حساب نیاورده‌اند. به نظر می رسد آی‌دی کارت خبرنگاران و افراد اجرایی فدراسیون و سازمان لیگ و باشگاه‌ها را روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و کارت‌های پارکینک ورزشگاه آزادی را حراست ورزشگاه آزادی صادر کرده است و البته چون احتمالا عجله داشته‌اند و نمی‌خواسته‌اند پنجشنبه سر کار بیایند، چنین اشتباهات فاحشی را مرتکب شده‌اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: دربی 82 استقلال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته