دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 فروردين 1395 - 12:11
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در گفت‌و‌گو با آنا عنوان کرد:

وجود یک هزار کلاس درس خشتی و گِلی در کشور

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از وجود یک هزار کلاس خشتی و ِگلی در کشور خبر داد و گفت: هزینه مربوط به ایمن‌سازی و بازساخت این کلاس‌ها در بودجه دیده شده است که اگر بودجه به درستی تخصیص پیدا کند ظرف یکسال آینده این کلاس‌ها به کلاس‌هایی ایمن تبدیل می‌شوند.
کد خبر : 77591

مرتضی رئیسی، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا با بیان اینکه یک هزار کلاس خشتی و گلی در سراسر کشور، وجود دارد، اظهار کرد: حدود 56 درصد این کلاس‌ها در استان سیستان و بلوچستان واقع است و مابقی در سراسر کشور به صورت محدود پراکنده است.


وی افزود: وزارت آموزش و پرورش برنامه جمع آوری این کلاس‌ها را در پیش گرفته است و هزینه‌های مربوط به آن را در بودجه پیشنهادی خود ارائه کرده که امید است با تخصیص مناسب بودجه بتوانیم طرف یک سال آینده تمامی این کلاس‌ها را در کشور ایمن‌سازی کنیم.


رئیسی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته 1300 کلاس خشتی و گلی در کشور وجود داشت که این آمار تا پایان سال به یک هزار کلاس رسید که جمع آوری این تعداد نیاز به دو سال زمان است اما اگر منابع به خوبی تخصیص یابد ظرف یکسال آینده تمامی این کلاس‌ها ایمن سازی می‌شوند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب