دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1395 - 17:41

کسب مقام برتر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در استان سمنان برای پنجمین سال متوالی

طی مراسمی که به‌منظور تجلیل از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برپاشده بود از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به‌عنوان رتبه برتر و برای پنجمین سال متوالی تجلیلی شد.
کد خبر : 77509

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در این مراسم که با حضور خباز استاندار سمنان و نیز پروفسور علی‌اکبر جلالی پدر فناوری اطلاعات ایران همراه بود از 30 روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تجلیل شد که روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود هم توانست برای پنجمین سال متوالی در این ارزیابی به مقام برتر دست یابد.


بر اساس گزارشی که ایرج کارخایی مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان ارائه داد، این ارزیابی از بین 80 ارگان دولتی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و نیز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان سمنان صورت گرفت که با توجه به 26 شاخص که هرکدام دارای شاخه‌های زیرمجموعه مختص خود بود روابط عمومی‌ها در طول یک سال مورد ارزیابی قرار گرفتند.



در این ارزیابی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای پنجمین سال متوالی حائز رتبه برتر شد و از سید امیر رضا حسینی نژاد مدیر روابط عمومی این دانشگاه و عضو شورای هیات رئیسه شورای اطلاع رسانی استان سمنان با اهدای لوحی از سوی استاندار تجلیل شد.
ابتکار، خلاقیت، وب‌سایت پویا، حضور در عرصه‌های مجازی، مقاله و کتاب و ... ازجمله شاخصه‌های ارزیابی روابط عمومی‌ها بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته