دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

متروی تهران اشتباه درج نام عکاس را تصحیح کرد/ اقدامی مثبت برای زیباسازی و معرفی جاذبه‌های گردشگری + تصاویر

آثار هنرمند عکاس یاسوجی که روز گذشته از خطای درج نام در تابلوهای نصب شده در ایستگاه‌های متروی تهران خبر داده بود، از امروز با ذکر نام خود او در چندین ایستگاه‌ مترو در سراسر تهران به نمایش درآمد.
کد خبر : 77500

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، با رفع اشتباهی که در ذکر اسامی عکاسان تصاویر چندین جاذبه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد در ایستگاه‌های متروی تهران به‌وجود آمده بود، تابلوهای بزرگ عکس از امروز با تصحیح نام‌ هنرمندان عکاس به نمایش درآمد.



داود ایزدپناه، عکاس ساکن شهر یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد در تماس با خبرگزاری آنا اعلام کرد که از امروز تابلوهای بزرگ آثار عکاسی او با ذکر نام درست، در چندین ایستگاه متروی تهران به نمایش درآمده است.



این عکاس تصاویری را نیز از تابلوهایی که از امروز در ایستگاه‌های متروی تهران به معرض نمایش درآمده، برای خبرگزاری ارسال کرده است. ایستگاه‌های توحید، دروازه دولت، ترمینال جنوب، جوانمرد قصاب و راه‌آهن از جمله ایستگاه‌های خطوط متروی تهران است که تابلوهای بزرگ عکس داود ایزدپناه در آن‌ها به نمایش درآمده است.



اقدام تازه معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری از راه‌آهن شهری تهران در نصب تابلوهای بزرگ از مناظر طبیعی ایران در ایستگاه‌های مترو علاوه بر زیباسازی و ایجاد فضایی مناسب و آرام در ایستگاه‌های مترو، اقدامی به جا برای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران به میلیون‌ها مسافر داخلی و خارجی است که روزانه از شبکه حمل‌و‌نقل زیرزمینی تهران استفاده می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته