دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 فروردين 1395 - 09:35

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: زاویه علی لاریجانی با تندروها تغییر نمی‌کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در آستانه تشکیل مجلس دهم تلاش می‌کنند افرادی را که به خودشان نزدیکترند جذب کنند، این‌ها کمک می‌کند تا انسجام بین مجموعه‌های همفکر بیشتر شود.
کد خبر : 77462

رضا آشتیانی عراقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره تحرکات اصولگرایان در مجلس دهم، اظهار کرد: انتخاب رئیس، نواب رئیس و ترکیب هیئت رئیسه مجلس مهم است. شاید اصولگرایان روی کسی نظر داشته باشند و اصلاح‌طلبان روی کسی دیگر. این تحرکات مشخص می‌کند هر گروه چه تعداد همراه و طرفدار دارد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه درباره تمایل کمیته هفت نفره اصولگرایان برای نزدیک شدن به لاریجانی تصریح کرد: با توجه به بررسی جوانب مختلف، آقای لاریجانی رئیس مجلس دهم خواهد بود. همچنین با توصیه‌های بزرگان اصولگرایی، اصولگرایان مجلس دهم به آقای لاریجانی رای خواهند داد.


آشتیانی عراقی ادامه داد: انتخاب رئیس مجلس مهم است، چرا که اگر یک فرد اصلاح‌طلب رئیس مجلس شود حتی اگر اکثریت مجلس با اصولگرایان باشد برون‌داد مجلس اصلاح‌طلبی خواهد بود و می‌گویند که مجلس اصلاح‌طلب است.


نماینده مردم قم در مجلس و کاندیدای انصراف داده از حضور در انتخابات مجلس دهم، در پاسخ به سوال که آیا لاریجانی در مجلس دهم همچنان با تندروها زاویه جدی خواهد داشت، گفت: به نظر می‌رسد که آقای لاریجانی همان رویه را در پیش گیرد و بعید است که تغییر کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته