دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1395 - 12:25
با تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم در راستای حل مشکلات مدارس سما

جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان فارس برگزار شد

جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان فارس با هدف بررسی مشکلات مدارس استان و اتخاذ تدابیر لازم در راستای حل مشکلات مدارس با حضور قاسم یزدان‌پناه معاون آموزشی، پژوهشی و محمد ابریشمی‌نیا، معاون اداری مالی سازمان سما و سایر اعضای شورا برگزار شد.
کد خبر : 77385

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام دکتر حمید محمودیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در جلسه شواری نظارت و هماهنگی سما استان فارس، حضور مدارس سما برای آغاز فرآیند تربیت قبل از ورود به دانشگاه را امری ضروری در راستای اهداف متعالی دانشگاه دانست و از اعضای شورا خواست تمام تلاش خود را برای ساختن مدارسی که‌ شان منزلت دانشگاه آزاد اسلامی است، به‌ کار برند.»


دکتر محمدرضا قائدی، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان فارس هم گزارشی درباره وضعیت آماری، اداری و مالی، مدارس ارائه کرد.


دکتر حمزه سارویی، رئیس شورای سیاستگذاری سما استان فارس نیز از آمادگی شورای استان برای رفع مشکلات خبر داد و از مراکز زیان‌ده خواست تا در راستای رفع این نقصیه در اسرع وقت اقدام کنند.


معاون آموزشی پژوهشی سازمان سما در این جلسه با ارائه گزارش تحلیلی از مدارس سما استان فارس، خواستار اتخاذ تدابیر لازم از سوی اعضای شورا برای رفع مشکلات مالی واحد‌هایی نظیر فسا شد.


یزدان‌پناه ایجاد اتاق فکر برای بررسی راهکارهای خروج از بحران جذب دانش آموز در مقطع متوسطه دوره دوم را امری ضروری دانست.


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما فسا نیز جذب بیش از حد نیروی استخدامی در دو دهه گذشته و در ابتدای راه‌اندازی مدارس سما آن واحد را علت زیان‌ده شدن مدارس فسا عنوان کرد که پس از بررسی قرار شد ۱۰ نفر از نیرو‌های مدارس آن واحد بازخرید شوند.


ابریشمی نیا، معاون اداری و مالی سازمان سما نیز با بیان اینکه امروز نیازمند اقدام و عمل در زمینه اصلاح وضع موجود هستیم از معاونان سما خواست مشکلات خود را مطرح تا در اسرع وقت راهکارهای لازم برای آنها ارائه شود.


در پایان جلسه روسای واحد‌های خنج، اوز، گراش و میمند که قصد راه‌اندازی سما در شهرستان خود را داشتند، گزارش اقدامات خود را در این باره ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته