دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1395 - 11:52
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در شورای نظارت و هماهنگی سما عنوان کرد

آمادگی آموزش وپرورش برای همکاری و بالابردن ظرفیت دانش‌آموزی مدارس سما

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری و بالابردن ظرفیت دانش‌آموزی مدارس سما استان یزد خبر داد.
کد خبر : 77361

به گزاری خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمد شیرزاد در پنجمین جلسه شورای سیاستگذاری سمای استان یزد با تشکر از تعامل مثبت سما یزد با آموزش و پرورش، با توجه به رسالت آموزش و پرورش در حمایت از مدارس غیردولتی در راستای کمک به نظام آموزشی، از اعلام آمادگی این سازمان با مرکز سما در راستای بالابردن ظرفیت دانش آموزی مدارس با رعایت استاندارد‌ها و قوانین خبر داد.


دکتر محمدرضا اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و رئیس شورا هم، تلاش در راستای پر کردن صندلی‌های خالی و بالا بردن ظرفیت دانش آموزی مدارس به همراه ارتقای کیفیت امور آموزشی و فرهنگی مدارس سما در سال جدید را از اهم برنامه‌ها و اهداف شورای نظارت و هماهنگی سما استان یزد برشمرد.


محمدرضا رحیمی معاون سما یزد و دبیر شورا نیز، برگزاری منظم جلسات شورا و ادامه تعامل مثبت سما یزد با آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی یزد و دستیابی به رشد ۱۰درصدی در آمار دانش آموزی مدارس را در سال جدید، گامی مهم در دستیابی به اهداف شورا و رسالت سازمان سما دانست.



در ادامه جلسه گزارشی از وضعیت کمی مدارس سما در سال‌های گذشته و روند ثبت نام دانش‌آموزان و پیش‌بینی تعداد حضور دانش‌آموزان در سال تحصیلی۹۶-۱۳۹۵ و نحوه تبلیغات ثبت نام آنان در مدارس داده شد.


تعیین اعضای کمیته انتصابات سما استان یزد، بررسی و تصویب چگونگی ثبت نام دانش‌آموزان، برگزاری مراسم روز بزرگداشت مقام معلم، تغییر سمت چندنفر از کارکنان سما یزد از دیگر دستورات این جلسه شورا بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته