دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 18:00

اشتغال 50 عضو داعش در ادارات و نهادهای دولتی ترکیه

روزنامه ترکیه‌ای طرف نوشت: منابع امنیتی ترکیه گزارش دادند که ۵۰ عضو داعش در ادارات و نهادهای دولتی این کشور اشتغال دارند.
کد خبر : 7736

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، وزنامه ترکیه‌ای طرف نوشت: منابع امنیتی ترکیه گزارش دادند که ۵۰ عضو داعش در ادارات و نهادهای دولتی این کشور اشتغال دارند.


روزنامه طرف در گزارشی نوشته حسین اوزای نوشت: ۵۰ تبعه ترک که به داعش پیوسته و عضو رسمی این گروه تروریستی هستند اکنون در ادارات و نهادهای دولتی ترکیه اشتغال دارند.


اوزای با یادآوری اینکه رسانه‌های آمریکایی و اروپایی در تابستان سال گذشته اخباری در زمینه عضویت گسترده اتباع ترکیه از شهرهای آنکارا، استانبول و ساکاریا در داعش منتشر کردند، نوشت: در پی انتشار این اخبار منابع اطلاعاتی ترکیه بطور گسترده تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کردند و طبق اطلاعات بدست آمده از سوی این منابع برخی از اعضای ترک داعش در بعد از درگیری با نیروهای دولتی سوریه و بازگشت به کشور به عنوان کارگر و یا مامور در شهرداری‌های عمدتا در اختیار حزب حاکم عدالت و توسعه استخدام شده‌اند.


بر اساس این گزارش، علاوه بر احزاب مخالف داخلی، متحدین غربی دولت آنکارا، ترکیه را متهم به حمایت از گروه‌های افراطی در عراق و سوریه می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته