دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 16:02
در دیدار رئیس دانشگاه تهران با هیات دانشگاهی ملبورن استرالیا؛

محمود نیلی احمدآبادی: برنامه‌ مدرک مشترک تحصیلی، یکی از روش‌های پایدار ارتباط علمی است

راه‌های گسترش همکاری‌های علمی ایران و استرالیا در دیدار هیأت دانشگاهی ملبورن استرالیا با دکتر محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 77237

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه تهران هیأت دانشگاهی از دانشگاه ملبورن استرالیا در دیدار با رئیس دانشگاه تهران خواستار همکاری دو دانشگاه در زمینه تبادل استاد و دانشجو، دوره‌های مشترک تحصیلی، آموزش‌های تخصصی، راهنمایی مشترک دانشجویان تحصیلات تکمیلی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های تحقیقاتی شدند.


رئیس دانشگاه تهران به علاقه‌مندی دانشگاه برای ایجاد برنامه‌های مدرک مشترک تحصیلی به عنوان یکی از روش‌های پایدار ارتباط علمی اشاره کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل دو دانشگاه شد.


پروفسور «توماس کوان»، نایب‌رییس دانشگاه ملبورن نیز گفت: «از ده سال قبل این دانشگاه به منظور تغییر ساختار پویاتر، فعالیت‌هایی را شروع کرده است که از آن جمله می‌توان به توازن هرم جمعیت دانشجویی بین دوره کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری اشاره کرد».


او همچنین به برنامه‌های راهبردی دانشگاه ملبورن اشاره کرد و محور آن را سلامت و رفاه، انعطاف‌پذیری و شناخت ریشه‌های مکانی و هدف دانست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب