دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 16:38
در مراسم اعزام150 دانشجوی واحد بجنورد به مناطق جنگی

قاسم جعفری: دانشجویان در مدرسه رزمندگان و شهدا تحصیل می‌کنند

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در مراسم اعزام150 دانشجوی واحد بجنورد به مناطق جنگی گفت: دانشجویان با تحصیل در مدرسه شهدا و رزمندگان تقوای الهی را می آموزند.
کد خبر : 7722

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر قاسم جعفری در مراسم بدرقه دانشجویان اعزامی واحد بجنورد به مناطق جنگ تحمیلی با عنوان راهیان نور گفت: شما جوانان و دانشجویان این مرز و بوم در مدرسه رزمندگان و شهدا تحصیل می کنید و تقوای الهی را در مدرسه عشق می آموزید.


نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و برگزاری مراسم و برنامه هایی همچون اعزام دانشجویان به سرزمین شهادت از مصداق بارزی از تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است.








فیروزنیا: دانشجویان باید بتوانند به عنوان وارثان انقلاب اسلامی، راه شهدای انقلاب را در مسیر بالندگی کشور بپویند و حافظان ارزش های دفاع مقدس باشند

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا با رشادت ها و جانفشانی های خود آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی به یادگار گذاشتند که حرکت در این مسیر مصداق هجرت در راه خدا، تعالی ارزش های اخلاقی و در راستای انقلاب اسلامی است.


سرپرست واحد بجنورد در این مراسم گفت: شما جوانان با حضور در سرزمین و میعادگاه شهدا می توانید در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نقش به سزایی داشته باشید زیرا حضور در مکتب عشق قطعا می تواند جاودانگی پایمردی ها و رشادت های شهدا را به همراه داشته باشد و ره توشه شما دانشجویان با گام نهادن در این وادی صلابت،پایمردی و فرهنگ ایثار می تواند باشد.



دکتر علی فیروزنیا اظهار کرد: دانشجویان باید بتوانند به عنوان وارثان انقلاب اسلامی، راه شهدای انقلاب را در مسیر بالندگی کشور بپویند و حافظان ارزش های دفاع مقدس باشند.


دکتر شیخ الاسلام سفیر سابق ایران در سوریه در پایان مراسم با توجه به ضرورت ثبات در کشور سوریه به نفع ملت سوریه به بیان اهمیت استراتژیک کشور ایران در موازنه قدرت جهانی پرداخت و سپس با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: همه مستضعفان و آزادی خواهان به شما دانشجویان دل بسته اند که قطعا راه اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) خلوص و تقوای الهی است.


در پایان مراسم 150 نفر از دانشجویان اعزامی به مناطق جنگ تحمیلی در مزار شهدای گمنام حضور یافتند و سپس با حضور مسئولان استانی مراسم بدرقه انجام پذیرفت.


150 نفر از دانشجویان خواهر واحد بجنورد نیز 24 اسفند به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته