دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 14:21
در صحن علنی شورای شهر؛

شاکری پیشنهاد داد: تابلوهای فروش آرم طرح ترافیک از سطح شهر جمع‌آوری شود

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: نصب تابلوهای فروش آرم طرح ترافیک با اهداف مدیریت شهری در تضاد است و پیشنهاد می‌شود این تابلوها از سطح شهر جمع‌آوری شوند.
کد خبر : 77166

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، اقبال شاکری در تذکرات پیش از دستور دویست و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه وجود تابلوهای فروش آرم طرح ترافیک با اهداف مدنظر درخصوص ممانعت از ورود خودرو به طرح در تضاد است، اظهار کرد: از طرفی اعلام می‌کنیم ورود خودروها در طرح ترافیک کاهش پیدا کند و از طرف دیگر تابلوی خرید آرم طرح ترافیک را نصب کرده‌ایم که پیشنهاد می‌شود این تابلوها را جمع‌آوری کنیم و خرید اضطراری آرم طرح ترافیک را به جای آن نصب کنیم.


شاکری در خصوص اختلاف‌نظر بین معاونت شهرسازی و نظام مهندسی توضیح داد: معاونت شهرسازی و نظام مهندسی با اختلاف‌هایی مواجه شده است که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است لذا هرچه سریع‌تر باید نسبت به رفع این مشکلات و اختلافات اقدام شود.


رییس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اضافه کرد: بنده پیشنهاد می‌دهم نماینده فرمانداری در جلسات حضور داشته باشد تا بتوانیم سریع‌تر نسبت به مواردی که مربوط به زندگی روزمره مردم می‌شود اقدام کنیم.


شاکری تاکید کرد: در سال اقدام و عمل بهتر است عملی انجام شود که فرآیندها در امور مردم تسهیل شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته