دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 13:44

محمدرضا داورزنی: رویای 52 ساله والیبال ایران را محقق می‌کنیم/ دعا کنید مصدومیت سراغ بازیکنان نیاید

رییس فدراسیون والیبال گفت: سه بازی اول ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک اهمیت زیادی دارد که امیدوارم بتوانیم در آن سه مسابقه پیروز باشیم تا در مجموع بلیت ریو را برای خودمان قطعی کنیم.
کد خبر : 77165

به گزارش گروه ورزشی‌ آنا،‌ محمدرضا داورزنی در حاشیه اردوی تیم‌ملی‌ والیبال در خصوص حمایت‌های مسئولان ورزش از والیبال اظهار کرد: «ابتدا باید تشکر کنم از مجموعه دولت که همیشه حامی والیبال بوده و دغدغه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش این بوده که والیبال در مسیری که طی می‌کند مشکلی نداشته باشد.»


وی ادامه داد:‌ «ما با برنامه‌ریزی که انجام دادیم تلاش کردیم تا دغدغه‌ای نداشته باشیم. موضوعی که برای ما اهمیت دارد این است که مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ما توجه می‌کنند و در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شوند تا ملی‌پوشان مشکلی نداشته باشند که این موضوع را به خوبی بازیکنان درک می‌کنند. از‌ طرفی ملی‌پوشان تلاش می‌کنند تا رویای 52 ساله والیبال ایران را محقق کنند. مجموعه فدراسیون هم در 10 سال گذشته به گونه‌ای عمل کرده که این انتظار در مردم ایجاد شده که تیم ملی نباید از تیم‌های بزرگ دنیا شکست بخورد.»


رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان 100 درصد توان خود را به کار گرفتند تا برای مسابقات به اوج آمادگی برسند، خاطرنشان کرد:‌ «تیم ملی 19 اردیبهشت ماه راهی فرانسه می‌شود تا با تیم ملی این کشور دو بازی تدارکاتی انجام دهد و حدود هشت روز زودتر به ژاپن می‌رود تا در آنجا هم یک بازی تدارکاتی با لهستان انجام دهد. از طرفی در تلاش هستیم تا مسیر پروازی تیم ملی به ژاپن شرایطی داشته باشد که بازیکنان اذیت نشوند.»


داورزنی گفت: «در تلاش هستیم تا با پرواز بیزینس ملی‌پوشان را راهی ژاپن کنیم چرا که اکثر آنها قدهای بلندی دارند و ممکن است در شرایط عادی دچار مشکل شوند. دوستان ما در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کمک خواهند کرد تا این موضوع را به بهترین شکل مدیریت کنیم و در مجموع فکر می‌کنم مشکل خاصی وجود نداشته باشد. فقط از مردم می‌خواهم که ملی‌پوشان را دعا کنند تا مصدومیت سراغ آنها نیاید.»


وی در پایان عنوان کرد: «سه بازی اول ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک اهمیت زیادی دارد که امیدوارم بتوانیم در آن سه مسابقه پیروز باشیم تا در مجموع بلیت ریو را برای خودمان قطعی کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته